Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.943 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 8,4k weergaven
  1. Colorbar 30,5 East

• 0 reacties
    • 514 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 996 weergaven
    • Sat4all vriend

Ergens in een Engels dorp

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 966 weergaven
  2. Sport Ice-Hockey

• 0 reacties
    • 623 weergaven
    • 0 reacties
    • 483 weergaven
    • Sat4all vriend

Wateroverlast in UK

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 716 weergaven
    • Sat4all vriend

President Medvedev in Armenië

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 675 weergaven
    • Sat4all vriend

Reporter uit Berlijn

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 363 weergaven
    • Sat4all vriend

Vrouwelijke reporter uit Rome

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 441 weergaven
    • Sat4all vriend

Beelden uit Athene

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 647 weergaven
  3. UN meeting

• 0 reacties
    • 403 weergaven
    • 0 reacties
    • 466 weergaven
  4. Hondenkoersen UK

• 1 reactie
    • 1,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 725 weergaven
    • Sat4all vriend

Aan een congresgebouw

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 547 weergaven
    • 1 reactie
    • 347 weergaven
    • 3 reacties
    • 1,1k weergaven

• Plasterk geeft het verschil aan.   Engeland en Duitsland bombardeerden elkaars steden in de Tweede Wereldoorlog, maar de politieke leiding aan beide kanten zorgden dat hun burgers zoveel mogelijk de schuilkelders in konden.   Hamas doet het omgekeerde, brengt de burgers zo dicht mogelijk onder bij militaire doelen en verhindert, zo nodig met geweld, dat ze er vertrekken, juist met het doel dat er burgerslachtoffers vallen.
    • @ceesv Ronald Plasterk zegt wat gezegd moet worden: Israël verdient ons vertrouwen, Hamas niet! https://www.dagelijksestandaard.nl/midden-oosten/ronald-plasterk-zegt-wat-gezegd-moet-worden-israel-verdient-ons-vertrouwen-hamas-niet dat kan ik beaamen  Maar de Palestijnse burgers zijn de klos... En daar gaat het over. Zet twee doodsvijanden met hun wapens in een drukke winkelstraat in een willekeurige Nederlandse stad, gegarandeerd dat er omstanders slachtoffer worden.    
    • Toegegeven, ik ben te lui geweest om alles terug in te typen, dus gewoon copy/paste uit 1e post in 2020 en alleen de % aangepast, shame on me. Hieronder de huidige instellingen en signaalkwaliteit van de satmeter: Hotbird 13 - 11411H, DVB-S, SR 27500, fec 5/6  -  59% Astra 19,2  - 11934V, DVB-S, SR 29700, fec 2/3  -  77% Astra 23,5  - 12129V, DVB-S2, SR 29900, fec 3/4  -  16% Astra 28,2 - 11553H, DVB-S2, SR 23000, fec 2/3  -  niets Als er betere transponders zijn, hoor ik het graag.   Fastscan, doet de ontvanger blijkbaar automatisch, ik heb sinds 2020 niets gewijzigd.   En de beugel over de lnb's: in het najaar kunnen we hier flinke stortbuien hebben, en dan viel het signaal weg. Door die kap is het wegvallen veel minder, alleen nog als het extreem hard regent.
    • We hebben het hier over decimeter golven. Regen heeft daar nagenoeg geen invloed op.  Verder is het gissen wat er in dat brilletje zit. Ik verwacht niets revolutionairs, anders had het zich zeker doorgezet.  Er bestaat ook geen antenne abracadabra. Alles is met de principes van hoogfrequent techniek en natuurkundige wetenschap te verklaren. 
  • Nieuwe aanmaken...