Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.994 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 367 weergaven
    • 3 reacties
    • 605 weergaven
  1. Formule1 (mux)

• 1 reactie
    • 622 weergaven
    • 0 reacties
    • 546 weergaven
  2. Programma NovaTv

• 1 reactie
    • 917 weergaven
    • Sat4all vriend

[10ºE] Libie 1 2 3 4 11

• Sat4all vriend
    • 150 reacties
    • 23,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,3k weergaven
  3. Muziek concert (Mux)

• 1 reactie
    • 470 weergaven
  4. Zaalvoetbal in Italie

• 0 reacties
    • 781 weergaven
  5. Ice-hockey wedstrijd

• 0 reacties
    • 357 weergaven
  6. Gecraschde motor

• 0 reacties
    • 475 weergaven
  7. Voetbalwedstrijd

• 0 reacties
    • 407 weergaven
  8. Voetbal uit Polen

• 0 reacties
    • 488 weergaven
  9. Mevrouw wacht

• 0 reacties
    • 420 weergaven
  10. Wachtende man

• 0 reacties
    • 518 weergaven
  11. Sneeuw in Spanje

• 2 reacties
    • 544 weergaven
  12. mooi London

• 1 reactie
    • 612 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 668 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 458 weergaven

• Als ze de CO2 tax invoeren in de EU gaan we nog wat beleven. ( zzz kilo CO2 bij productie ) + xxx gram CO2/kilometer kost yyy € Afrekenen bij de verplichte jaarlijkse APK ( Nu ook APK voor scooters, brommers, pedelecs, fat-bikers en elektrische step. ) Ook voor vliegers en cruiseschepen. En afrekenen bij aankomst en vertrek per haven en luchthaven hub.   Misschien dat ze in 2040 ook per kilo gaan taxeren bij mensen.  Ja fijne zondag.  
    • Een zeer ongenuanceerd beeld gezien de volgende feiten: 1) de koppige, enorme files in met name de Randstad 2) de autodichtheid in Nederland (die nog steeds groeit) 3) er wordt ondanks de hoge benzineprijs "amper" minder getankt en gereden 4) het Nederlandse wegennet wordt prima onderhouden 5) elektrisch opladen kan voor de meesten ook buiten 4 uur 's middags en 8 uur 's avonds.   Vergeet ik iets? O ja: de volle terrasjes als de zon even doorbreekt.   Nederland, klagersland. https://www.quotenet.nl/lijstjes/a65795925/hoe-rijk-zijn-nederlanders-eigenlijk/
    • Dat bedoel ik deels, het gaat mij vooral om de wel of geen Benelux model TV buitenlandse modellen zijn meestal goedkoper, of dat moet inmiddels ook weer veranderd zijn.   Ik weet dat de garantie in Nederland anders geregeld is dan in de rest van Europa, en de rest van de wereld. In Nederland heb je naast normale garantie ook nog deugdelijkheid garantie die buiten de normale garantie loopt.   Verder vraag ik mij af of een NIET Benelux model TV de Nederlandse taal ondersteund, want dat is toch wel handig.
    • Nee, volgens de Nederlandse maatstaf. Gewicht+brandstof=tolgeld
    • Dat gaat niet. Duitsland wilde dat ook maar werd terug gefloten door de EU, tol heffen prima maar dan voor iedereen, dus ook voor de eigen inwoners.
  • Nieuwe aanmaken...