Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.943 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 0 reacties
    • 467 weergaven
  1. Rellen in Kosovo

• 1 reactie
    • 528 weergaven
  2. Rally Marokko

• 1 reactie
    • 556 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 411 weergaven
    • 0 reacties
    • 429 weergaven
    • Sat4all vriend

VTM feed i.v.m. zaak Ronald Janssen

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 1,5k weergaven
  3. Vrouwenhandbal

• 0 reacties
    • 1,5k weergaven
  4. Verslaggever

• 2 reacties
    • 708 weergaven
  5. Militairen in Kenia

• 0 reacties
    • 330 weergaven
    • Sat4all vriend

Bij een oldtimer

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 495 weergaven
    • Sat4all vriend

Wachten bij een "apple" winkel

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 557 weergaven
    • 20 reacties
    • 1,4k weergaven
    • Sat4all vriend

WTA Luxemburg

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 475 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  6. Testkart

• 0 reacties
    • 478 weergaven
    • 0 reacties
    • 514 weergaven
    • 0 reacties
    • 402 weergaven
  7. MBC testkaart

• 0 reacties
    • 399 weergaven
    • 0 reacties
    • 522 weergaven

• Kabeltje 87, Gaza wordt niet uitgehongerd, ik zie geen uitgemergelde mensen in Gaza, maar wel (herhaling!) dit:   https://t.me/israeltoday_nl/9730   En lees dit eens:   https://archive.ph/Rhu1n   Je moet het eens gaan vergelijken, Hamas en de Nazi's. De Duitsers hebben verschrikkelijke wreedheden begaan, maar die probeerden dat nog voor de buitenwereld te verbergen. Hamas pronkt er echter mee!
    • Hij laat het door anderen doen en faciliteert hen.  De aanval op Iran was op het randje.   De taal die Trump uitslaat over Canada, Texas en Groenland is allerminst "Nobelprijs-waardig". Dus nee, Obama en Trump zijn appels en peren. Als maffiabazen Nobelprijzen zouden krijgen, wordt het hoog tijd die "prijs" snel af te schaffen!
    • Dit klinkt wel zeer ongeloofwaardig uit de mond van iemand, die het platbombarderen van een gebied, en uitmoorden van de bevolking goed praat.   Ja, Israël mag zich verdedigen, maar het recht niet een bevolkingsgroep uit te moorden en uit te hongeren.
    • Trump heeft een enorm ego, dat is waar, maar die Nobelprijs voor de vrede mag hij wel krijgen. Hij zat tijdens zijn eerste termijn al achter de Abrahamakkoorden. Hij is nog nooit een oorlog begonnen. Obama kreeg die nobelprijs wel, terwijl hij niets daarvoor heeft gedaan. 
    • Wat mij betreft NIET als de deals alleen maar draaien om zijn eigen ego en NIET om de respectievelijke volken. https://www.nu.nl/spanningen-oekraine/6365088/poetin-komt-met-voorstel-staakt-het-vuren-in-ruil-voor-bezette-gebieden.html   Ik hou mijn hart vast bij die kinderlijke Trump en vertrouw hem voor geen cent als het gaat om daadwerkelijke belangenbeharting van de bevolking. Bij Trump draait alles om Trump, Trump en Trump.   Zoals Obama vorig jaar nog zei: Bij Trump draait alles om "Me, Myself and I."!    Vrede en een land plat laten gooien en annexeren gaan niet samen. Het schuurt eerder aan tegen een oorlogsmisdaden. Poetin doet hetzelfde. En Trump knielt voor Poetin.
  • Nieuwe aanmaken...