Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.994 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 528 weergaven
    • 0 reacties
    • 625 weergaven
    • 3 reacties
    • 867 weergaven
    • 0 reacties
    • 360 weergaven
  1. Studio gesprek

• 0 reacties
    • 356 weergaven
  2. Clip kaart

• 0 reacties
    • 464 weergaven
  3. Bijeenkomst

• 0 reacties
    • 442 weergaven
    • 0 reacties
    • 553 weergaven
  4. Marathon in Polen

• 0 reacties
    • 533 weergaven
    • 2 reacties
    • 687 weergaven
  5. Clubhuis ???

• 0 reacties
    • 1,4k weergaven
  6. Mark Nelson

• 0 reacties
    • 1,7k weergaven
  7. Colorbar

• 0 reacties
    • 993 weergaven
  8. klaarmaken ban feed

• 0 reacties
    • 704 weergaven
  9. Thunderbird One

• 0 reacties
    • 700 weergaven
  10. Reporter

• 0 reacties
    • 872 weergaven
  11. Colorbar

• 0 reacties
    • 741 weergaven
  12. Colorbar

• 0 reacties
    • 639 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  13. Reporter

• 0 reacties
    • 583 weergaven

• lag beslist aan mijn Internet provider de rest is namelijk allemaal actueel en courant
    • Helemaal mee eens met je eerste zin. Natuurlijk heeft het wel met klimaat te maken, maar dat is al zo vaak en zovele malen uitgelegd dat kun je teruglezen.
    • Waarom gaat dit nog heel lang duren? Bereidt je alvast voor op een energiecrisis!   Alle analisten en "vrije " diplomaten zijn het er inmiddels over eens dat men onder het toeziend oog van het internationaal atoom gezantschap Iran had moeten toestaan wat ze deden en waarom. Dus terug naar dat akkoord. ( maar dat is van Obama ) Iraniërs maken verrijkt Uranium om hun eigen te bedruipen met de elementen voor energie. Die hebben ze ook echt heel hard nodig gezien de opwarming van ons klimaat en de energie behoefte om nog koeling te kunnen genereren.   Trump wil dat akkoord van zijn voorganger Obama inzake de afspraken over atoom technologie en kernwapens Koste Wat Koste niet honoreren. Dat was namelijk allemaal al geregeld, totdat hij Trump dat akkoord verscheurde.   Wat ik reeds eerder schreef, Iraans regime is dieper geworteld en vastberadener dan ooit hetgeen USA en Israël niet hebben gedacht. Trump heeft een gigantische fout gemaakt om te denken dat ze in twee weken spierballen tonen de overhand zouden krijgen omdat ze de Iraanse bevolking zouden kunnen helpen met het democratiseren. Zoals Ian Buruma treffend wist uit te leggen aan de hand van zijn nieuwe boek (Berlijn tijdens de Tweede Wereldoorlog) in het programma buitenhof. (herbekijken kan)   Dit is één van de vele bronnen die ik citeer maar ik kijk en lees veel bronnen, gedurende de week. Ook Duitse, Belgische en ook Engelse uit USA of VK.    
    • Telstar 12 Vantage @ 15°W 12667 H 30000 Aut  ID: MTN INFO  Nogmaals gestart op een nieuwe frequentie
    • 7°E 11141 V 7200 Aut  ID: Rai ITA77A
  • Nieuwe aanmaken...