Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.972 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 651 weergaven
  1. Zaalvoetbal Lug - Naf

• 0 reacties
    • 605 weergaven
    • 0 reacties
    • 662 weergaven
    • 0 reacties
    • 431 weergaven
  2. Karting (Italie)

• 1 reactie
    • 574 weergaven
  3. Roemeens voetbal

• 0 reacties
    • 1,6k weergaven
  4. Testkaart

• 0 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,3k weergaven
  5. Kaart formule1 Korea

• 1 reactie
    • 758 weergaven
    • 0 reacties
    • 697 weergaven
    • 0 reacties
    • 469 weergaven
  6. Prijsuitreiking

• 0 reacties
    • 331 weergaven
    • 0 reacties
    • 340 weergaven
  7. Honden koersen

• 0 reacties
    • 970 weergaven
    • 0 reacties
    • 641 weergaven
  8. ID DNK50 tv2

• 0 reacties
    • 489 weergaven
    • 0 reacties
    • 677 weergaven
  9. Voetbal noorwegen

• 0 reacties
    • 576 weergaven
    • 0 reacties
    • 655 weergaven
  10. Sport ice-hockey

• 0 reacties
    • 482 weergaven

• Ben in Giza, en wil mijn schotel 100 uitrusten met 3 lnb's: Nilesat 7°W, Hotbird 13°E en Eutelsat 16°E...voor hotbird en eutelsat heb ik small lnb's het is al heel lang geleden dat ik dit nog eens heb gedaan, en weet niet meer hoe het te berekenen. Denk op de schotel te richten op 13°E.. Giza is 30.01°N breedtegraad, en 31.16°E lengtegraad... Alvast bedankt voor info, ev berekening...en of de hotbird als uitrichtingspunt goed is, of beter één der 2 andere? Op de foto, disk met rode "V", is mijn disk..al die andere staan gericht op Nilesat 7°W
    • DAB in de auto is een lachertje in belgie.Heb veel langer ontvangst via FM als in van vlaanderen naar luxemburg rij. Hier mag niks geld kosten hé, alleen maar binnenbrengen en politici hun zakken vullen dus als men moderne technieken wil in belgie moet men fors betalen.De reden waarom internet duur blijft is dat PXS geregeerd wordt door CD en V en er miljardenwinst moet blijven bestaan DAB in de auto is een lachertje in belgie.Heb veel langer ontvangst via FM als in van vlaanderen naar luxemburg rij. Hier mag niks geld kosten hé, alleen maar binnenbrengen en politici hun zakken vullen dus als men moderne technieken wil in belgie moet men fors betalen.De reden waarom internet duur blijft is dat PXS geregeerd wordt door CD en V en er miljardenwinst moet blijven bestaan
    • Eerder een uitburgeringscursus. 😎👀😂
    • Nog nooit naar DAB+ geluisterd. In de auto lekker FM, hoewel een Franse stream als FIP zonder de enorme reclamebloks lekkerder zou zijn.
    • Gelukkig Franse zenders gratis via 5W 🙂
  • Nieuwe aanmaken...