Ga naar inhoud


M7 / Pace / Philips

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers


7404 onderwerpen in dit forum

  1. Multicam EDITOR v3.1f 1 2 3

    • 40 reacties
    • 3.2k weergaven
  2. super firmware van MZ

    • 4 reacties
    • 1.4k weergaven
  3. Gepatshte Philips

    • 4 reacties
    • 760 weergaven
  4. 7072 patchen

    • 1 reactie
    • 396 weergaven
  5. philips dst5816/03g

    • 2 reacties
    • 884 weergaven
  6. dode philips 5816/23

    • 1 reactie
    • 723 weergaven
  7. Premiere + Servi

    • 3 reacties
    • 637 weergaven
  8. Zenderlijst proggen via declink

    • 1 reactie
    • 870 weergaven
  9. vraagje nieuwe super firmware

    • 1 reactie
    • 483 weergaven
  10. files maken voor philips

    • 2 reacties
    • 455 weergaven
  11. Geen verschil FUN of GW op Phillips

    • 7 reacties
    • 752 weergaven
  12. Geen zenderlijst na nieuwe FW

    • 10 reacties
    • 747 weergaven
  13. Rode punt eurosport??

    • 3 reacties
    • 1.4k weergaven
  14. Tijd permanent in display

    • 3 reacties
    • 392 weergaven
  15. out of order

    • 1 reactie
    • 534 weergaven
  16. Goldcard

    • 6 reacties
    • 520 weergaven
    • 2 reacties
    • 752 weergaven
    • 1 reactie
    • 423 weergaven
  17. Tijd weg

    • 3 reacties
    • 557 weergaven
  18. Philips patchen nodig?

    • 6 reacties
    • 673 weergaven


  • Berichten

    • Onlangs vloog ik naar London City Airport met de KLM. Dit was onderdeel van een pakketreis, en ruimbagage was niet inbegrepen en moest apart geboekt worden. Dat is helaas een tendens die we tegenwoordig vaker zien. Oké, ik vertrok op 20 maart en de terugreis was 6 april. Voor de koffer moest ik €35,= betalen, en de website van de KLM is nogal gebruiksonvriendelijk. Kortom, het lukte mij om de koffer als ruimbagage te boeken. Toen ik op 6 april terug wilde vliegen bleek mijn koffer niet geboekt te zijn. Ik was verbaasd, want als je een retourvlucht maakt en de ruimbagage boekt, dan verwacht je dat deze ruimbagage dus ook mee terug gaat. Maar nu moest ik in Londen maar liefst € 70,= betalen voor de koffer.  Na afloop van de reis nam ik contact op met de klantenservice van KLM, en ik verzocht om mij de helft van dit bedrag terug te betalen. En dat weigert de KLM dus! Ik wees ze erop, dat ik in februari bij TUI een retour naar Kuusamo in Lapland had gevlogen, en dat het bijboeken van een koffer voor € 54,= retour heel overzichtelijk was en probleemloos verliep. Ik wees KLM erop, dat ze wat aan hun website moeten doen, want ik had absoluut geen vermoeden dat ik voor de koffer alleen de heenreis had geboekt.  Afgezien van deze slechte service, die mij dus € 70 = voor de terugreis kostte i.p.v € 35,= is het ook nog eens erg duur! Het retour meenemen van een koffer tot 23 kilo kost voor een korte vlucht naar Londen € 70 =, terwijl het naar Lapland, een vlucht die 4 keer zo lang duurde slechts € 54,= was. Mijn volgende vlucht gaat naar Curaçao, en hier was het bijboeken van de koffer heel gemakkelijk en overzichtelijk en kosstte dat € 70,= voor het retour! Vanzelfsprekend is dat dus niet de KLM. Wie heeft er ook slechte ervaringen betreffende ruimbagage gehad bij de KLM?
    • En dit is nog altijd zo.
    • Gelukkig zijn we hier ook gevrijwaard van het geluid van Drs. Zeikerbout
    • Nee niet identiek.
    • Dat je zelfmoord pleegt, los van al dan niet gekregen hulp want soms helpt hulp ook echt niet, OK. Dat je een paar onschuldige kinderen vermoordt, nee, niet OK, dan ben je gewoon tuig van het ergste soort voor mij. Daar heb ik geen enkel begrip voor.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...