Ga naar inhoud


M7 / Pace / Philips

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers


7404 onderwerpen in dit forum

  1. Out of Order

    • 4 reacties
    • 596 weergaven
  2. Originele Canal+ kaart en nieuwste firmware

    • 8 reacties
    • 755 weergaven
  3. Kanalen kwijt 1 2

    • 19 reacties
    • 1.7k weergaven
  4. Proggren Goldcard voor Philips

    • 2 reacties
    • 459 weergaven
  5. LOOKERFLASH

    • 12 reacties
    • 738 weergaven
  6. Pr*m**r* 1/7 werkt weer

    • 11 reacties
    • 1k weergaven
  7. Defecte Philips 6072

    • 2 reacties
    • 643 weergaven
  8. stop de smartcard in kaartlezer1?

    • 3 reacties
    • 462 weergaven
  9. Firmware

    • 4 reacties
    • 723 weergaven
  10. Hulp gezocht

    • 6 reacties
    • 692 weergaven
  11. Screendumps gepatchte Philips

    • 8 reacties
    • 1.8k weergaven
  12. premiare en erotic 1 2

    • 15 reacties
    • 1.7k weergaven
  13. Decoder

    • 0 reacties
    • 838 weergaven
  14. EPG na patch 7072

    • 6 reacties
    • 777 weergaven
  15. Hoe met Philips en Fun programmeren

    • 11 reacties
    • 827 weergaven
    • 0 reacties
    • 666 weergaven
  16. Probleem Philips met oslink

    • 5 reacties
    • 583 weergaven
  17. signaalmeter

    • 14 reacties
    • 1.2k weergaven
  18. kanalen kwijt met v10

    • 9 reacties
    • 829 weergaven
  19. Na het flashen???

    • 2 reacties
    • 386 weergaven


  • Berichten

    • Onlangs vloog ik naar London City Airport met de KLM. Dit was onderdeel van een pakketreis, en ruimbagage was niet inbegrepen en moest apart geboekt worden. Dat is helaas een tendens die we tegenwoordig vaker zien. Oké, ik vertrok op 20 maart en de terugreis was 6 april. Voor de koffer moest ik €35,= betalen, en de website van de KLM is nogal gebruiksonvriendelijk. Kortom, het lukte mij om de koffer als ruimbagage te boeken. Toen ik op 6 april terug wilde vliegen bleek mijn koffer niet geboekt te zijn. Ik was verbaasd, want als je een retourvlucht maakt en de ruimbagage boekt, dan verwacht je dat deze ruimbagage dus ook mee terug gaat. Maar nu moest ik in Londen maar liefst € 70,= betalen voor de koffer.  Na afloop van de reis nam ik contact op met de klantenservice van KLM, en ik verzocht om mij de helft van dit bedrag terug te betalen. En dat weigert de KLM dus! Ik wees ze erop, dat ik in februari bij TUI een retour naar Kuusamo in Lapland had gevlogen, en dat het bijboeken van een koffer voor € 54,= retour heel overzichtelijk was en probleemloos verliep. Ik wees KLM erop, dat ze wat aan hun website moeten doen, want ik had absoluut geen vermoeden dat ik voor de koffer alleen de heenreis had geboekt.  Afgezien van deze slechte service, die mij dus € 70 = voor de terugreis kostte i.p.v € 35,= is het ook nog eens erg duur! Het retour meenemen van een koffer tot 23 kilo kost voor een korte vlucht naar Londen € 70 =, terwijl het naar Lapland, een vlucht die 4 keer zo lang duurde slechts € 54,= was. Mijn volgende vlucht gaat naar Curaçao, en hier was het bijboeken van de koffer heel gemakkelijk en overzichtelijk en kosstte dat € 70,= voor het retour! Vanzelfsprekend is dat dus niet de KLM. Wie heeft er ook slechte ervaringen betreffende ruimbagage gehad bij de KLM?
    • En dit is nog altijd zo.
    • Gelukkig zijn we hier ook gevrijwaard van het geluid van Drs. Zeikerbout
    • Nee niet identiek.
    • Dat je zelfmoord pleegt, los van al dan niet gekregen hulp want soms helpt hulp ook echt niet, OK. Dat je een paar onschuldige kinderen vermoordt, nee, niet OK, dan ben je gewoon tuig van het ergste soort voor mij. Daar heb ik geen enkel begrip voor.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...