Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.972 onderwerpen in dit forum

1. c+ en premiere start niet op

• 6 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 11 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 9 reacties
    • 1,4k weergaven
  2. ophouden TCP sessie

• 2 reacties
    • 752 weergaven
    • 32 reacties
    • 13,1k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,6k weergaven
  3. dreambox slaat af

• 4 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 10 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 14 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 9 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 3,2k weergaven
  4. ShellServer 1.01 uitgebracht

• 3 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 7 reacties
    • 626 weergaven
    • 1 reactie
    • 1,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 561 weergaven
    • 1 reactie
    • 978 weergaven
    • 3 reacties
    • 757 weergaven

• Ik zou zeggen ga eens uitzoeken wat er geproduceerd wordt in Gaza en hoe de werkloosheid daar is. Dan kan er wel gezegd worden "ze kunnen ook niets doordat er niets mogelijk is" maar die muur is pas in 2002 gebouwd, in de 50 jaar daarvoor was er geen muur maar is er ook niets/weinig gedaan om de eigen broek op te kunnen houden en is er alleen maar geld in gepompt. En denk dat er geen geheimen over zijn wat de reden is waarom die muur door Israël is gebouwd en waarom er een blokkade vanaf zee is gekomen en dat is zeker niet gedaan omdat ze dat zo leuk vonden.  
    • Als er een 7 meter hoge betonnen muur staat, omheen Gaza en de Westbank, is er geen enkele economie mogelijk om "de eigen broek op te houden". Dat besef je toch wel hoop ik.  Verder lijkt het me evident dat men Hamas en Hezbollah als pionnen van Iran en I.S. kan zien en dus de zuivering doorvoert die nodig is.  Want de burgerbevolking is de klos. De manier hoe die zuivering doorgevoerd wordt is disproportioneel, dat behoeft helemaal geen verdere discussie meer.     
    • Maar niet het gehele artikel lezen.  
    • Pfffff  McLaren zet de rest nogal op een achterstand in de 3e vrije training.   Leclerc perste er nog een goede ronde uit en komt op 3 tiende. Maar dan het gat naar de 4e tijd van Hammilton meer dan 7 tiende van een seconde.        
  • Nieuwe aanmaken...