Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.977 onderwerpen in dit forum

• 10 reacties
    • 1,2k weergaven
  1. diseqc problemen (met oplossing)

• 5 reacties
    • 1,1k weergaven
  2. Post deleted by Toxic[Q] 1 2

• 20 reacties
    • 2,4k weergaven
  3. Mailserver mogelijk op Dreambox ? 1 2

• 15 reacties
    • 4k weergaven
  4. Dreambox draaibaar?

• 1 reactie
    • 661 weergaven
  5. Fun met je dreambox LCD 1 2

• 15 reacties
    • 3,2k weergaven
  6. beginnersproblemen

• 5 reacties
    • 1,7k weergaven
  7. kaartlezers

• 4 reacties
    • 681 weergaven
  8. internet update

• 3 reacties
    • 1,5k weergaven
    • Sat4all vriend

beeld sávonds slechter...??

• Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 1,4k weergaven
  9. Lynx Browser & proxy

• 3 reacties
    • 1,9k weergaven
  10. beeld weg ?????

• 3 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,4k weergaven
  11. Jippie

• 2 reacties
    • 1k weergaven
  12. traveller en toch origineel kaartje C+ updaten

• 4 reacties
    • 1,4k weergaven
  13. Beginners vraag

• 2 reacties
    • 664 weergaven
    • 4 reacties
    • 1,5k weergaven
  14. kiosk ?

• 10 reacties
    • 903 weergaven
  15. Netwerk Update

• 2 reacties
    • 3,2k weergaven

• De geschiedenis herhaalt zich, telkens weer!   Binnenkort het autoloze zondag onderwerp!🙄   Ik ken nog de tijd van voor de zomertijd, werd je in de zomer, toen werd het in de zomer rond 04.00 uur licht en werd ik wakker. En zouden we afscheid nemen van de tijdsverschuiving, is de wintertijd weer terug naar het uitgangspunt.   Wanneer je mensen vraag of ze zomer of wintertijd willen hebben, kiezen ze voor zomertijd omdat dat geassocieerd wordt met het aangenamere seizoen.
    • Dus jij mag wel jouw mening ventileren en een ander niet? 
    • Ja of je nu beseft dat die regels voor iedereen gelden en dus hetzelfde zijn of niet doet er niet zo zeer toe. Max zijn bolderwagen is gewoon slecht. Zijn competitors hebben ook hetzelfde systeem moeten aanleren maar hebben wel betere bolides.   Ik denk dat we wel degelijk naar top prestaties zitten te kijken maar de Max brillenglazen zijn niet de juiste om op je neus te dragen. Dat vertekent het beeld. De hobbelwagens die we twee seizoenen geleden hadden mbt stuiteren etc waren ook geen pretje aan het begin van het seizoen. Dat heeft men onder de knie gekregen en toen was Max zijn bolderwagen (van destijds) ook drivable.
    • We gaan die oude draad toch niet hier ook nogmaals herhalen in de nieuwe inzake de geschiedenis van de zomertijd hè?
    • Nou beide types AA en/of AAA laten zich prima laden en het apparaat wordt handwarm, de batterijen iets minder warm tijdens de 18 uur oplaadtijd voor AA en 10 uur voor AAA zoals ik me dat ook herinner van de NikkelCadmium accu's die ik destijds ook gebruikte   https://www.nieuwsbank.nl/batterijlader/?utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_campaign=Nieuwsbank | Cash cows&utm_term=beste batterijlader&utm_content=batterijlader   Als ik weer eens iets overhoud zal ik dan toch maar een nieuwe lader halen. Of doen jullie ook aan crowd funding 😁    
  • Nieuwe aanmaken...