Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.973 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 895 weergaven
  1. cgi-bin op dreambox

• 9 reacties
    • 3,8k weergaven
  2. Lege opname?

• 5 reacties
    • 1,5k weergaven
  3. erase.img

• 3 reacties
    • 753 weergaven
  4. keys bewerken

• 1 reactie
    • 1,3k weergaven
  5. Satellites/Motor settings na Flash Erase

• 5 reacties
    • 1,6k weergaven
  6. NFS mount niet automatisch??

• 3 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,9k weergaven
  7. keymap maken

• 6 reacties
    • 1,4k weergaven
  8. Nieuw formaat voor services en bouquets

• 3 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 34 reacties
    • 7,1k weergaven
  9. dreambox dood 1 2 3 4

• 46 reacties
    • 10,3k weergaven
    • Sat4all vriend

Diseqc motor, welke image? 1 2

• Sat4all vriend
    • 16 reacties
    • 4,3k weergaven
  10. Geen text op display 1 2

• 29 reacties
    • 6,2k weergaven
    • 3 reacties
    • 3,4k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 3 reacties
    • 2,2k weergaven
  11. Media Highway EPG op een droomdoos

• 1 reactie
    • 857 weergaven
  12. Project: FreeGuide TV Guide 0.5.2

• 1 reactie
    • 1,3k weergaven

• Vanmorgen in het nieuws Hierbij werd dan de grenscontrole bij de Lutte speciaal genoemd. Reden voor de verlenging was dat er in Duitsland sinds de ingevoerde controles 60% minder asielaanvragen waren ingediend.   Het kan zijn dat ik het niet snap, maar die asielzoekers die wij hier krijgen komen toch juist via Duitsland?  Kan me tenminste niet voorstellen dat ze via België komen en over bootvluchtelingen hier je hier ook niets. 
    • Even voordat men een en ander door elkaar haalt, VTI 14.0.6 laatste uit 2020 en de eerste VTI 14.0 uit 2018 werkte wegens de certificaten met een paar nieuwe CI+ modules out of the box. Er was geen behoefte aan een CI+ helper. Er kwamen echter nieuwere CI+ versies waarvan men de certificaten niet had. Dus een paar CI+ Cam's werken niet meer op VTI.   Ook voor andere images is er de CI+manager plugin ontwikkeld. (OpenHDF, VIX, OpebATV, Openpli etc)   De CI+manager plugin is van 2018 (zie het verhaal op LinuxSat Support) en bedoeld voor OE-Alliance based images waarbij de python versie een rol speelt. Ook wegens dat laatste (python versie) zijn er diverse nieuwere versies uitgebracht maar ook omdat er nieuwere CI+ Cam's bij zijn gekomen.   Dus die CI+helper of manager plugin werkt niet in alle images, zo stelt OpenPli zelf ook op hun OpenPli wiki site.   Wat ik in bericht https://www.sat4all.com/forums/topic/383050-ziggo-kabel-met-vu-duo-4k-se/page/2/#findComment-2775983 liet zien was die helper welke er in de VTI feed staat.     
    • Module insteken en na een automatische initialisatie en aanzetten in het Common Interface menu beeld op de HD-kanalen van RTL en zo.  
    • Dat is een hele goede, dat ga ik van de week eerst even uitzoeken.👍
    • Het is volgens mij de vraag of de Bluetooth van de tv 2-weg is. Maw, kan jouw tv geluid uitzenden of alleen ontvangen?   
  • Nieuwe aanmaken...