Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.973 onderwerpen in dit forum

• 31 reacties
    • 8,9k weergaven
  1. SpruceUp DVD Authoring

• 0 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 10 reacties
    • 1,6k weergaven
  2. jpg files op de dreambox

• 1 reactie
    • 966 weergaven
  3. Post deleted by Toxic[Q]

• 5 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,6k weergaven
  4. knop ingedrukt houden is dit nodig?

• 2 reacties
    • 1k weergaven
  5. file-editor

• 2 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 9 reacties
    • 2,8k weergaven
  6. Lipsync

• 1 reactie
    • 804 weergaven
  7. HDD timer in 1.04

• 1 reactie
    • 1,1k weergaven
  8. Timer Functie

• 3 reacties
    • 1,7k weergaven
  9. Webbeveiliging

• 12 reacties
    • 1,4k weergaven
  10. boot parameters aanpassen

• 6 reacties
    • 3,4k weergaven
  11. mijn eerste dreambox ervaringen.

• 9 reacties
    • 7,1k weergaven
  12. Tevreden !!

• 1 reactie
    • 1,7k weergaven
  13. Wat is de beste Image.

• 2 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 0 reacties
    • 936 weergaven
    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven
  14. nieuwe beta 1.04 1 2

• 18 reacties
    • 4,8k weergaven

• Meestal lukt het mij ahv een goede handleiding om iets te installeren maar nu snap ik het even niet, zal wel aan mijn leeftijd liggen (bijna 81)...😂 dus heb ik wat hulp nodig. Ik gebruik al enige tijd een Bluetooth Adapter Taotronics TT-BA09, zie bijgaande handleiding, en dit functioneert uitstekend. Nu gebruik ik de Bluetooth adapter om vanuit mijn iPhone het geluid van Radio zenders naar mijn 2 analoge Bose (computer) boxen te streamen. De boxen zijn dmv een 3.5 Jack plug op de AUX poort van de adapter aangesloten en dat gaat prima. Als ik de (bijgevoegde) handleiding zo lees dan kan ik 2 verschillende Apparaten via Bluetooth verbinden en de TT-BA09 zou deze dan moeten onthouden. De Bluetooth verbinding met mijn iPhone gaat prima maar ik wil ook mijn Samsung Smart TV via Bluetooth met de adapter verbinden maar dat is mij nog niet gelukt, waarschijnlijk interpreteer ik de Duitse / Engelse handleiding niet goed. Overigens herkent de TV via Bluetooth de adapter en kan ik verbinden maar verder kom ik niet.   Wij gaan over ruim 2 maanden weer in Spanje overwinteren en het is dan de bedoeling dat ik overdag op mijn iPhone radio zenders via de boxen beluister en 's-avonds het geluid van de TV via de boxen afspeel. Dus is het dan switchen tussen het geluid vanuit mijn iPhone en het geluid van de TV. Heeft iemand hier ervaring mee en kan diegene mij op weg helpen?   Waarschijnlijk doe ik iets in de volgorde van de handelingen fout. Handleiding TaoTronics TT-BA09 Bluetooth Adapter.pdf
    • Voor het centrum parkeren wij (ook met slecht ter been) in het Parkhaus am Dom (zie de kaart hierboven), is echt maar 1-2 straatjes naar de shopping en niet al te duur....
    • ik heb tomtom met laatste maps,ook goed denk ik?
    • Wat grenst aan domheid?  
  • Nieuwe aanmaken...