Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.972 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 1,3k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,8k weergaven
  1. DM8000 en softcam

• 9 reacties
    • 12,5k weergaven
    • 14 reacties
    • 3,5k weergaven
  2. [5600] kanalen zoeken

• 6 reacties
    • 1,4k weergaven
  3. [600S] hoe hostname veranderen ?

• 0 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 793 weergaven
    • 2 reacties
    • 775 weergaven
    • 6 reacties
    • 799 weergaven
  4. CDS <-> Dreambox DM 8000 S HDTV

• 4 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 2 reacties
    • 705 weergaven
    • 7 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 4 reacties
    • 761 weergaven
    • 12 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 1 reactie
    • 651 weergaven
    • 21 reacties
    • 6k weergaven
  5. flash wizzard

• 0 reacties
    • 892 weergaven
  6. [600PVR] Eénzenderweergave EPG

• 5 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 6 reacties
    • 916 weergaven
    • 0 reacties
    • 491 weergaven

• Je kan tandpasta gebruiken maar of dat houd. Ruikt wel lekker fris dan......😅 Het is gewoon een koelelement op een hardware element
    • ik heb het besteld, met de koeler voor de zekerheid. bij een pc, doet men daar een druppel koelpasta op. gebeurt dit ook met de rapsberry pi5 aub? met dank.
    • De gekartelde klemmen beschadigen de verzinkte buis. En veroorzaakt daardoor roest.  Afgezien daarvan is het nuttig oppervlak naar de (grote) reflector te klein. Met die luttele 5 cm kan dat de krachten bij storm niet tegenhouden.  Ik heb het hier over de grote exemplaren. Dus 1 mtr. en meer.  Maar ik weet het, ik ga deze discussie niet winnen. 😂😂😂
    • Het lijkt er zelfs op dat geen enkele buitenlandse provider, uitgezonderd DAZN (voorlopig?), geen akkoord heeft voor live uitzendingen van de Jupiler Pro League. DAZN 1 Portugal bv wel.  
    • De enige manier om graaistructuren à la DAZN weg te krijgen (want laat je niet vangen aan zogezegde kortingen, maar kijk naar wat het na één jaar van prijs wordt en denk er bij jaarabonnementen aan dat je dan 2 maanden betaald waarin er geen voetbal te zien is), is om er geen abonnement bij af te sluiten.   Ze hebben identiek hetzelfde geprobeerd in Frankrijk en zijn er na 1 jaar met de staart tussen de benen moeten vertrekken bij gebrek aan klanten, die massaal boycotten en/of via illegale streaming keken.   Ik had een abonnement bij Eleven Sports aan een redelijke prijs, maar heb DAZN na één jaar opgezegd, wegens veel te duur.   Je kunt je trouwens de vraag stellen of TVVlaanderen niet beter ook Play Sports 1 en 2 zou doorgegeven met Premier League en Bundesliga (de Eredivisie zit op Play Sports 3) in plaats van de Jupiler Pro League, waar 3/4 van de matchen het kijken niet eens waard zijn.    
  • Nieuwe aanmaken...