Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.976 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 653 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,5k weergaven
    • Sat4all vriend

[7000S] keys via rs232 ? 1 2

• Sat4all vriend
    • 15 reacties
    • 3,1k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 622 weergaven
    • 2 reacties
    • 634 weergaven
    • 36 reacties
    • 10,1k weergaven
  1. [ALL] Tuxtxt: foutieve ondertitels

• 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 891 weergaven
    • 0 reacties
    • 832 weergaven
    • 3 reacties
    • 803 weergaven
    • 1 reactie
    • 803 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,5k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 21 reacties
    • 3k weergaven
    • 1 reactie
    • 732 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 3,4k weergaven
    • 5 reacties
    • 986 weergaven
    • 3 reacties
    • 6k weergaven
    • 16 reacties
    • 6,5k weergaven

• Zijn er hier ook mensen die zich bezighouden met stamboom onderzoek? Ik loop heel langzaam richting mijn pensioen en heb me altijd voorgenomen om dan het onderzoek op te pakken.   Ik begin gelukkig niet helemaal blanco. Mijn vaders kant gaat terug tot 1580 in Friesland, mijn moeders kant tot ergens 1600 Chaussenac Frankrijk.     
    • Lijkt me knap voor een merk dat al jaren geen auto's meer maakt met interne verbranding. Ze maken al jaren alleen stekker auto's, terwijl in de F1 toch echt nog steeds een verbrandingsmotor voor de energieproductie zorgt. Dan moeten ze een hele nieuwe afdeling oprichten voor het ontwikkelen en produceren van F1 motoren. Je ziet dit jaar aan Honda hoe 'gemakkelijk' dat is.
    • Heb je misschien de instellingen zo staan dat het geluid via je tv geregeld wordt?
    • hoi,       /coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! **   TurkmenÄlem MonacoSat - 52°Oost:   Ze hebben de oostelijke beam een beetje aangepast, zodat nu heel Iran eronder valt   men schrijft:   De signaalsterkte van de transponders van de TurkmenÄlem MonacoSat is na de verandering van gisteravond uniek en kan met uitzonderlijke sterkte in heel Iran worden ontvangen, van het noorden tot het zuiden, van het oosten tot het westen, evenals in de buurlanden en een groot deel van Europa.   @Satfeeds-DX en @hvdh  : is de ontvangst bij jullie van deze transponders nu ook veranderd?
    • Die rode vlekken kun je weg poetsen met zalf..........made in china🙃   Toch normaal dat ze die stap willen nemen, ga er maar van uit dat de invloed van China steeds groter wordt al is het alleen maar omdat Europa zo verdeeld is in alles. Van die gasten die nu de F1 runnen met de nieuwe regels zijn we ook niet veel mee opgeschoten.....VET betalen om een race te mogen aanschouwen waarbij ze meer van het gas gaan dan vol gas en met commentaar van de kleuterleiding die zelf niet eens weet hoe het spelletje werkelijk in elkaar zit.   Het wordt er niet beter op..............  
  • Nieuwe aanmaken...