Ga naar inhoud

Ziggo, Telenet, Delta

Vragen over het kabelaanbod van diverse aanbieders

3.127 onderwerpen in dit forum

1. Casema Pakketten

• 7 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 13 reacties
    • 1,5k weergaven
  2. LCD met ingebouwde dvb-c tuner 1 2 3 4

• 59 reacties
    • 15,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,8k weergaven
  3. FTP verbinding maken PC naar DBox II

• 1 reactie
    • 1,4k weergaven
  4. spontane reboot dreambox-C

• 1 reactie
    • 994 weergaven
    • 5 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,2k weergaven
  5. Nokia DBox2 Multicam 3.0 1 2 3

• 34 reacties
    • 5,2k weergaven
    • 8 reacties
    • 3,7k weergaven
    • 15 reacties
    • 3,2k weergaven
  6. teletext op sky

• 0 reacties
    • 1,5k weergaven
  7. db2 nokia

• 9 reacties
    • 1,6k weergaven
  8. Welke PVR met UPC Digitaal

• 3 reacties
    • 2,3k weergaven
  9. HD streamen

• 4 reacties
    • 1,4k weergaven
  10. [Casema] AVRO kanaal stopt

• 1 reactie
    • 1,1k weergaven
  11. Ecocam + newcs: werkt dat ook nog ?

• 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,2k weergaven
  12. CAMD3 opnieuw installeren: geen beeld ?

• 0 reacties
    • 1,5k weergaven
  13. Ombouwen Com Crypt 4000

• 3 reacties
    • 3,4k weergaven

• hoi,        / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Astra 2E/F/G - 28,2° Oost: Zaterdag 27 december 2025: NOW XMAS wordt Clubland TV Maandag 29 december 2025: MTV XMAS verandert terug in MTV 90s Woensdag 31 december 2025 MTV Music sluit permanent en verdwijnt van de EPG op 6 januari Club MTV sluit permanent en verdwijnt van de EPG op 6 januari MTV 90s sluit permanent en verdwijnt van de EPG op 6 januari MTV 80s sluit permanent en verdwijnt van de EPG op 6 januari Pop sluit permanent en verdwijnt van de EPG op 6 januari Tiny Pop sluit permanent en verdwijnt van de EPG op 6 januari Pop+1 sluit permanent en verdwijnt van de EPG op 6 januari Tiny Pop+1 sluit permanent en verdwijnt van de EPG op 6 januari Eutelsat Hot Bird 13F/G - 13°Oost: SBC HD verscheen op 12.558 V 27.500, DVB-S2, MPEG-4/HD, FTA. AzerSpace 2 / Intelsat 38 - 45°Oost: na enkele weken van testen via de Türksat is men nu gestart op deze satelliet Navo TV ( 11.456 H 5/6 1.500 DVB-S2/8Psk )
    • mooie liedjes duren meestal niet zo lang 
    • Waarom denk je dat ik een werkende stream zoek?  Voor die zenderlijst die jij in je ontvanger zet.
    • Off topic 😁 De Amersfoorters zullen er blij mee zijn; als ze hun echte open haard aansteken kunnen ze een boete krijgen van €400.   Die boete krijgen ze alleen als ze worden aangegeven door omwonenden.   Er zal maar iemand in de buurt wonen die de pest aan je heeft.   Ik voorzie grote ruzies in Amersfoort.   Bron: NOS journaal van vandaag.   (P.S. ik heb zelf geen open haard en geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om iemand aan te geven).
  • Nieuwe aanmaken...