Ga naar inhoud


Ziggo

Vragen over de Radio/TV diensten van Ziggo


2871 topics in dit forum

    • 2 reacties
    • 9.9k weergaven
    • 6 reacties
    • 13.3k weergaven
    • 3 reacties
    • 5.4k weergaven
  1. hoe netwerkcode invoeren bij dbox2

    • 2 reacties
    • 6.6k weergaven
  2. Sagem dbox2-c gebruiksklaar

    • 0 reacties
    • 2.8k weergaven
  3. Sagem Dbox2 hapert

    • 0 reacties
    • 3.8k weergaven
    • 0 reacties
    • 6.3k weergaven
    • 1 reactie
    • 4.9k weergaven
    • 0 reacties
    • 4.3k weergaven
  4. zenders zoeken nokia 9750

    • 0 reacties
    • 5.1k weergaven
    • 3 reacties
    • 4.8k weergaven
    • 8 reacties
    • 7.9k weergaven
  5. casema digitale tv te ontvangen met dbox2 ?

    • 0 reacties
    • 2.5k weergaven
  6. tvhome frequentie Tilburg

    • 1 reactie
    • 4.4k weergaven
  7. Dreambox 500c

    • 3 reacties
    • 4.5k weergaven
    • 1 reactie
    • 3.3k weergaven
    • 6 reacties
    • 2.7k weergaven
  8. Wanneer komen de regiozenders?

    • 4 reacties
    • 3.9k weergaven
  9. Newbie vraagje over Dbox2 / 500C

    • 0 reacties
    • 3k weergaven
    • 2 reacties
    • 2.4k weergaven


  • Berichten

    • Hoy sprietje, de foto is een screenshot  van een aantal jaren geleden.  Die heb ik bewaard omdat ik toen al in de gedachte had ,dat misschien  de calculator  eens zou verdwijnen of niet meer ondersteunt zou worden.  En zo is het ook gebeurt. Omdat ik de opstelling  toen eens veranderd  heb, dacht ik laat ik maar een paar screenshots maken . duidelijk  zo ? Maar toch een vraag ,is deze foto nog te gebruiken om de lnb weer terug te zetten van 0,8 ° west  naar 9 °  oost .mvg Ricardo. 
    • Off Topic  Als je het SKY-pakket wilt ontvangen, kan dat officieel alleen via een Engels adres.
    • In Nederland horen we van onze regering steeds dat oplossingen van onze problemen niet mogelijk zijn omdat "het" niet mag van Brussel.   Neem de Mest degoratie, natuurlijke mest gebruiken om het land vruchtbaar te houden mag niet, maar kunstmest moet van Brussel gebruikt worden.   Kunstmest wordt gemaakt van heel veel aardgas en is schadelijker voor de bodem, maar het moet van Brussel gebruikt worden. De afgelopen jaren hebben de Europese landen veel bevoegdheden overgedragen aan Brussel. En dat is de werkelijkheid die ons in Nederland steeds meer opbreekt.   Nederland:     Frankrijk:
    • Een gitaar en een orgel/synthesizer. Een briljante combinatie!!🎸🎹    
    • Er was eens ene Liz Truss 49 dagen aan de macht in Engeland, die had met haar minister van financiën hele nieuwe plannen, de rest is geschiedenis.   Uit de krant van een tijdje geleden... https://www.theguardian.com/business/2022/oct/20/the-mini-budget-that-broke-britain-and-liz-truss From soaring mortgage costs to a sterling slump, the fiscal event set off a chain of chaos that led to PM’s downfall Van stijgende hypotheekkosten tot een ineenstorting van het pond sterling, de fiscale gebeurtenis zette een keten van chaos in gang die leidde tot de val van PM.   De Engelsen betalen nu nog steeds het gelag van die 44 dagen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...