Ga naar inhoud

Software

Alles over software (Windows, mac os, linux, android)

13.414 onderwerpen in dit forum

1. startup win2000 pro

• 9 reacties
    • 673 weergaven
  2. netwerk hulp gevraagd

• 9 reacties
    • 922 weergaven
  3. Pc loopt vast

• 7 reacties
    • 981 weergaven
  4. usb probleem

• 4 reacties
    • 714 weergaven
  5. harde schijf formateren

• 7 reacties
    • 662 weergaven
  6. win98 naast winxp

• 5 reacties
    • 788 weergaven
    • 8 reacties
    • 974 weergaven
  7. 80 gig harde schijf 1 2

• 20 reacties
    • 5,1k weergaven
  8. USB poort benaderen vanuit DOS mogelijk?

• 2 reacties
    • 2k weergaven
  9. Laptop zonder com poort

• 5 reacties
    • 845 weergaven
    • Sat4all vriend

siemens noteboek

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 569 weergaven
  10. email pps

• 3 reacties
    • 479 weergaven
  11. format c:

• 10 reacties
    • 1,1k weergaven
    • Sat4all vriend

siemens vraagje

• Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 554 weergaven
  12. agenda op het net????

• 2 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 1 reactie
    • 485 weergaven
    • Sat4all vriend

werkgroep word niet gevonden

• Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 851 weergaven
  13. 2 simpele vraagjes

• 10 reacties
    • 735 weergaven
  14. info win98 netwerkkaart delen

• 3 reacties
    • 525 weergaven
  15. Error na opstarten windows XP

• 5 reacties
    • 795 weergaven

• al sinds enkele maanden loopt er een text door het beeld met de vermelding van dit aanstaande gebeuren   https://myafn.dodlive.mil/DTH-Sunset/
    • Volgens mij word er ergens LPG Liquefied Petroleum Gas en LNG Liquefied Natural Gas door elkaar gehaald.
    • ASTRA 19E: We hebben inderdaad al overwogen om met enkele zenders op ASTRA 19E te simulcrypten, maar dit is om diverse redenen uiteindelijk niet gedaan 4+ : We hebben voor onszelf besloten dat 1280x720 met 50 progressieve frames voldoende is voor 4+, voor 70% teleshopping overdag en 30% 'echte' content. Geloof me, ook hier hebben we eerder tests gedaan, met 1920x1080 interlaced 50 frames en 1280x720 met 50 progressieve frames vanuit een realistische afstand op een gekalibreerde 55" Sony Bravia. Uiteindelijk gaat het ons om de daadwerkelijke beeldwaarneming, en niet om screenshots van 20 cm afstand. bron: dam72 ("Kabelio") vooraankondiging betreffende "Kabelio" Goed nieuws over hoe het na oktober 2026 verdergaat. Daarover zal volgende week een persbericht worden uitgebracht. Vanaf 01.03. wordt 11.096 op een extra transponder ingeschakeld TP57, met 7 maanden simulcast, omdat de Eutelsat TP-ronde nog steeds niet is voltooid. 10.775 MHz zal permanent blijven. 11.096 wordt op 01.10. uitgeschakeld, de nieuwe transponder zal dan TP57 zijn, en dan ook niet meer vanuit Parijs. vraag van DVB-X: TP57 zou de 11.862 MHz moeten zijn. De nieuwe transponder is hoger dan de oude transponder, wat goed kan zijn voor ontvangst met kleine schotels. Als de uplink niet meer via Eutelsat in Parijs loopt, kan dat wijzen op samenwerking met een nieuwe uplink-partner. Misschien kan de samenwerking echter nog meer opleveren. antwoord dam72 ("Kabelio") : In het begin vond veel mensen het intern helemaal niet leuk dat ik hier zo transparant schrijf. Ik vind het hier verrijkend, omdat wanneer alles soepel loopt en er geen problemen zijn, het makkelijk is om zich openbaar te tonen en complimenten te krijgen. Maar in het echte leven loopt niet alles altijd perfect en hier krijg ik meestal van 'techies' nuttige feedback, maar ook kritiek, die ik natuurlijk ook niet altijd leuk vind. Maar je moet kritiek kunnen verdragen en er op een objectieve manier mee omgaan, wat ik voor 99% probeer. Ik ben zelf eigenlijk een techie, en wil dat ook niet opgeven. Daarom ben ik misschien ook graag hier en niet de klassieke manager die altijd Excel-tabellen heeft geschoven en heeft geleerd alles marketinggewijs mooi te praten en zichzelf belangrijk te maken. Dat is niet mijn ding. Ik distantieer me ook steeds meer van de beurzen, omdat het veel vertoon is, meer schijn dan zijn, en iedereen daar belangrijker is dan de ander. Nee, bedankt. Geduld.  De transponder klopt, en zal 27.500 symbolen per seconde hebben 8PSK FEC 3/4, omdat het een 33 MHz TP. is. Teleport is een verhaal op zich. Maar ja, we hebben een transponder op Intelsat-20 68,5E, die wordt al door het teleport upgelinked. Volgende week meer hierover. vraag van tv_fan90: 11862 H werd eerder gebruikt door Sky Italia, dus er zouden geen problemen met het signaal moeten zijn: bovendien zou SR 27500 perfect moeten zijn voor elk apparaat, zelfs de oudere. antwoord dam72 ("Kabelio") : Ja, we hadden problemen met een breed scala aan Technisat STB's met 30.000 8PSK FEC 3/4; ze kunnen niet verder dan 62 Mbps via de CI-host. We hebben dit intern getest met onze DVB-S2 modulator. Sommige andere STB's hebben hetzelfde probleem. We weten niet waarom. Maar met 27.500 symbolen 8PSK en FEC 3/4 zullen we een kleine verhoging krijgen van de huidige 30.000/8PSK/FEC 2/3 TP van 59,2 naar 61,2 Mbps. Ja, het is een voormalige SKY ITA TP. Volgens ETL zou de signaalsterkte zeer goed moeten zijn. bron: https://forum.digitalfernsehen.de/threads/kabelio-auf-hotbird-13°ost.420570/
    • Goede full HD streams met AAC audio en TXT ondertiteling.    
  • Nieuwe aanmaken...