Ga naar inhoud

Windows en zo...

Hier alles over het Windows OS en software

10582 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 4.5k weergaven
    • 0 reacties
    • 4.6k weergaven
    • 0 reacties
    • 3.6k weergaven
    • 0 reacties
    • 4.9k weergaven
    • 0 reacties
    • 4.7k weergaven
    • 0 reacties
    • 2k weergaven
    • 0 reacties
    • 732 weergaven
    • 0 reacties
    • 3.8k weergaven
    • 0 reacties
    • 3.1k weergaven
    • 0 reacties
    • 3.9k weergaven
    • 0 reacties
    • 15.2k weergaven
    • 0 reacties
    • 4.8k weergaven
    • 0 reacties
    • 5.3k weergaven
  1. Wat is het Mac-adres ?

• 0 reacties
    • 3.9k weergaven
    • 0 reacties
    • 3.9k weergaven
    • 0 reacties
    • 25.4k weergaven
  2. Test je firewall !

• 0 reacties
    • 3.3k weergaven
    • 0 reacties
    • 3.8k weergaven
    • 0 reacties
    • 4.8k weergaven
    • 0 reacties
    • 2.9k weergaven

• Ik zet de foto's sowieso liever op een externe HDD ,  online zoals bv OneDrive e.d. , nee , dank u !!  
    • Ik heb ook foto's gemaakt van een klein blauw vlindertje en ben op jacht geweest naar een geel bruin gestipt vlindertje maar die was me telkens te vlug af om er een goede foto van te kunnen maken. Zal morgen eens kijken wat er tussen zit. Trouwens de kenner zal bij de laatste foto de bladeren van bramen wel herkennen, en door alle brandnetels ben ik maar gestopt met meer kersen plukken, dus die groeiden daar ook gewoon. Moet wel zeggen dat bramenstruiken en brandnetels rechts van de weg stonden en links ging het vrij stijl omhoog waar al deze bijzondere planten stonden. deze heb ik nog niet kunnen vinden maar heeft wel wat weg van de kleine wolfsmelk ook een orchideeën soort   En er stonden bomen die met alle bloemen er vanuit de verte gewoon bijna wit uitzagen. Het was jammer dat mijn dochter een afspraak gemaakt had bij een vlindertuin in de buurt anders had ik daar nog graag wat langer rond gelopen. Iedereen verklaarde me voor gek maar ik heb dus biologie als vlucht vak gekozen (en ook met een 9 geslaagd) en het was dat ik liever met oude radio's en Tv's repareren een leuke zakcent bijverdiende anders was de kans groot geweest dat ik ook die kant op was gegaan.
    • NEE DAT MAG JE NIET MEER ZELF BEPALEN! Jij hoeft niet meer na te denken. Dat wordt gedaan voor jou.
  • Nieuwe aanmaken...