Ga naar inhoud

Windows en zo...

Hier alles over het Windows OS en software

10579 onderwerpen in dit forum

1. netwerkkaarten in windows XP

• 7 reacties
    • 921 weergaven
    • 31 reacties
    • 3.4k weergaven
    • 3 reacties
    • 769 weergaven
  2. Backup W98 openen met W2000

• 2 reacties
    • 766 weergaven
    • 1 reactie
    • 903 weergaven
    • 13 reacties
    • 1.2k weergaven
  3. Windows "probleem"?

• 2 reacties
    • 755 weergaven
  4. compoort

• 5 reacties
    • 930 weergaven
  5. Windows-Lindows-Linux??? 1 2

• 19 reacties
    • 1.6k weergaven
  6. windows xp

• 6 reacties
    • 657 weergaven
    • 7 reacties
    • 2.8k weergaven
  7. HP III D Driver voor Windows 2000

• 3 reacties
    • 512 weergaven
  8. lettertypes WORD

• 12 reacties
    • 913 weergaven
    • 12 reacties
    • 4.5k weergaven
  9. DELL-laptop

• 4 reacties
    • 581 weergaven
  10. Probleem bij netwerkkaart???

• 11 reacties
    • 1.1k weergaven
  11. opstartdiskettes xp

• 3 reacties
    • 524 weergaven
  12. scherm hp laptop

• 1 reactie
    • 1.1k weergaven
  13. Netmeeting gesprek

• 2 reacties
    • 884 weergaven
  14. MSN messenger auto logon 1 2

• 17 reacties
    • 1.5k weergaven

• Hoe logisch als je het weet! Dit heb ik helemaal gemist en ook nooit gehoord, dit viel buiten het gezichtsveld.   Wel TV romantiek net zoals die Eurovisie verbindingen door Europa van toren naar toren.
    • En DRS is niet constant aanwezig, de accu's worden opgeladen tijdens het afremmen op de motor.
    • Wanneer er een nieuwsitem was in het land ging daar een cameraman naar toe met een reporter en een geluidsman. Wanneer het item was opgenomen moest het materiaal zo snel mogelijk naar Hilversum. De Cameraman reed dan naar het inprikpunt onder aan de (onbemande) toren en speelde zijn materiaal af. Het inprik punt stond in verbinding met een straalverbinding naar Hilversum. In Hilversum werd het weer op tape gezet voor de montage.   Daarmee bespaarde men de tijd die de lange rit vanuit het land naar Hilversum zou duren.   In die tijd had men nog geen ENG met satelliet wagens.  
    • Nou ik heb gelezen dat de Erp functie instellingen kunnen maken dat de USB geen stroom meer krijgt na uitschakelen van de pc.  Ik heb via Youtube en Asrock gezocht maar ik kan deze optie in de Bios niet vinden, om dit aan te passen. Is wel vreemd 2 pc`s met het zelfde moederbord de een schakeld de Creative soundblaster G5 wel uit, de andere niet.  Hier heb ik al wat tijd ingestoken om dit op te lossen maar dat lukt tot op heden niet.    
  • Nieuwe aanmaken...