Ga naar inhoud

Off topic

Voor alle overige discussie

18343 onderwerpen in dit forum

• 2 reacties
    • 845 weergaven
  1. 600 1 2

• 22 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 3 reacties
    • 2.4k weergaven
  2. Hele goede programma's?

• 0 reacties
    • 1.3k weergaven
  3. Fantastische Site

• 5 reacties
    • 2.1k weergaven
  4. UCS KEYFINDER probleem

• 4 reacties
    • 2.5k weergaven
  5. Programmer "Software"

• 0 reacties
    • 2.1k weergaven
  6. Bush een beetje seniel ??

• 12 reacties
    • 1.3k weergaven
  7. Vliegende auto

• 11 reacties
    • 926 weergaven
    • 58 reacties
    • 3.8k weergaven
  8. Het is veels te koud om mijn schotel te verhuizen

• 7 reacties
    • 996 weergaven
  9. Linkje om kanalenlijst te maken

• 1 reactie
    • 1.5k weergaven
  10. RIJMEN ALLEMAAL AFZ SINTERKLAAS!

• 3 reacties
    • 621 weergaven
  11. linkje

• 0 reacties
    • 1.1k weergaven
  12. waar is http://www.satlinks.da.ru/ gebeleven

• 3 reacties
    • 2.4k weergaven
  13. link info-sat

• 4 reacties
    • 1.9k weergaven
  14. computer problemen?

• 2 reacties
    • 1.1k weergaven
  15. bedankt voor de hulp

• 2 reacties
    • 546 weergaven
  16. Problemen Politie!

• 3 reacties
    • 848 weergaven
  17. Schotelantenne moet weg 1 2

• 26 reacties
    • 16.6k weergaven

• Nee dat heeft met andere regels te maken. Nu is het zo dat men een kok vanuit China over kan laten komen en deze hier gewoon, dacht ik, 3 maanden aan het werk kan zonder werkvergunningen oid.  Vaak kennen deze koks de Nederlandse taal geheel niet, kennen ze de regels hier niet, weten ze niet waar ze recht op hebben en het zal niet de 1e keer zijn dat ze onder bar slechte omstandigheden moeten werken en slapen. Maar onder de noemer specialiteitenkok was dit dus allemaal mogelijk en daar is per 1 juli 2024 een einde aan gekomen. Nu moet men net als voor andere beroepen eerst kijken of er een kok is in de omgeving, het land of in Europa beschikbaar is voordat men een kok uit China oid. over kan laten komen.  
    • Tv Vlaanderen zal ook wel volgen met het verlies van DAZN, het zal teveel geld kosten voor canal+ vrees ik voor enkel die enkele Belgen dat een app abonnement heeft.
    • Hi, Ik krijg een cadeau, nml een Samsung galaxy watch 6 lte. Maar hoe hard ik zoek, om de horloge stand alone te laten werken, ik vind niks. er is maar 1 provider die het doet, maar dan moet je het geheel pakket nemen wat ik niet kan, ik gebruik een bedrijven internet en televisie. Het is toch zo merkwaardig dat de andere groten nog niks doen, terwijl in Nederland al 3 gsm operatoren zijn, die het wel doen. Voor bvb 5 € extra, zou ik het ervoor over hebben. Maar het ziet er naar uit, dat ik de lte functie van mijn uurwerk niet zal kunnen gebruiken.
    • Als een vliegtuig een laadruimklep verliest dan lijkt me dat toch geen softwarefout. Maar dan nog, als door een softwarematige fout een vliegtuig kan crashen dan lijkt me dat toch wel iets wel wat in de simulatie en/of testvluchten al wel geconstateerd had moeten worden en als het in de praktijk (na een crash) bekend is/wordt dat er een probleem is dan ga je er toch voor zorgen dat dit niet weer kan gebeuren en stuur je een vliegtuig toch niet met gekruiste vingers gewoon de lucht in?   Wat je zegt over de updates op je telefoon heb je helemaal gelijk en elke keer moet je dan weer akkoord gaan met voorwaarden 🥴 De grootste ergernis is voor mij dat je dan een update krijgt en dat ze dan meteen ander icoontjes gebruiken, functies veranderen, functies plots op andere plekken neerzetten enz. Dan denk ik wel eens prima dat je fouten oplost en extra functies blijft bedenken maar blijf $@@$%^*@ met je tengels van bestaande functies ed. af. Nu weer met de update van android, icoontje voor je camera is plots anders, wil ik een hotspot aan zetten om mijn laptop te koppelen dan zit dat weer ergens anders en is het icoontje verandert, wil ik het telefoonboek gebruiken dan werkt de schuifbalk aan de zijkant niet meer, kon ik normaal altijd een PDF file openen nu kan dat plots niet meer en moet ik eerst weer wat anders downloaden. Als ze dan zo nodig een update maken geef de gebruiker dan ook de keuze of ze zaken willen veranderen of de oude willen behouden maar ga niet lukraak van alles aanpassen.
    • gaat dezelfde weg op als F1 dat ze er geld aan verliezen en dus niet meer willen betalen voor het graaibeleid van een enkele operator die alles opkoopt en er zelf op termijn wel zal aan ten onder gaan.Eigen schuld van de ploegen die nooit tevreden waren met de miljoenen die ze kregen.Trouwens wie kijkt er nog naar provinciaal niveau van eerste klasse voetbal in belgie ?
  • Nieuwe aanmaken...