Ga naar inhoud

Audio/TV/Mediaspeler apparatuur

Alle informatie over Audio, TV en Video.

8.145 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

Ultieme Multi Media machine maken??? 1 2

• Sat4all vriend
    • 26 reacties
    • 6,2k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 1 reactie
    • 669 weergaven
  1. Nieuwe plasma, KEUZE GEVRAAGT

• 1 reactie
    • 4,5k weergaven
    • 15 reacties
    • 3,4k weergaven
  2. wat doe ik fout met xvid

• 4 reacties
    • 848 weergaven
    • 3 reacties
    • 725 weergaven
    • 3 reacties
    • 2,7k weergaven
  3. op zoek naar home cinema beamer

• 2 reacties
    • 1,9k weergaven
  4. Svhs vs Scart

• 4 reacties
    • 2k weergaven
    • 6 reacties
    • 898 weergaven
  5. Sanyo video

• 3 reacties
    • 1,6k weergaven
  6. softcam server 1.02

• 10 reacties
    • 2,9k weergaven
  7. copy te groot voor dvd

• 13 reacties
    • 3,3k weergaven
  8. mr 1130 en ned3

• 1 reactie
    • 1,4k weergaven
  9. jumper op SS2 kaart

• 3 reacties
    • 2,2k weergaven
  10. Videoclip is ASF naar MPEG

• 3 reacties
    • 491 weergaven
  11. m3u bestand en nu

• 2 reacties
    • 668 weergaven
    • 7 reacties
    • 2,5k weergaven
  12. film gedownload en nu

• 13 reacties
    • 2,8k weergaven

• Volgens mij is het hier fout gegaan!   Dat iemand een witte kaart krijgt betekend nog niet dat het Viaccess is.   Uiteindelijk maak het helemaal niks uit hoe het kaartje er uit ziet, het gaat om de chip.  Men had moeten vast stellen wat de ATR aangaf en dan pas kun je zeggen welke kaart het was.    Ik geloof niet dat Canal Digitaal hun klanten zomaar viaccess kaarten gaat sturen die overigens alleen aan 1 bepaald soort ontvanger gekoppeld kunnen worden. Dus de kans is heel groot dat het wel degelijk een nagra (seca) kaartje was zelfs al ziet die er anders uit.
    • Astra 1KR/L/M/N/P - 19,2° Oost:   Op 18 november worden de SD kanalen van ZDF, ZDF Neo, ZDF Info, 3Sat en Kika uitgeschakeld op Astra-1 (Freq.11954-H - SR 27500 - Fec 3/4)
    • je zet er toch geen app maar een ander image op dat wel betrouwbaar werkt en keuze genoeg uit skins die je kan toepassen
    • Ja maar wel voor Leclerc en Hamilton die ook op de harde banden reden. Verstappen wilde zijn zachte banden sparen.
    • Tonskidutch, ja had ook al die indruk dat het een namaak OpenPli is. Ziet er wel net zo uit maar werkt niet helemaal goed. Zal dan maar een andere app er op moeten zetten. In de hoop dat het dan wel goed werkt. Ben alleen erg gesteld op de layout van OpenPli. Veel anderen ervaar is nogal als storend omdat ze dominant zijn. Het gaat bij mij om de uitzending en niet om toeters en bellen er in. 
  • Nieuwe aanmaken...