Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.467 onderwerpen in dit forum

• 4 reacties
    • 1,1k weergaven
  1. Is er een decoder die werkt op 12 volt ? 1 2

• 17 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 3 reacties
    • 1k weergaven
    • 5 reacties
    • 625 weergaven
    • 5 reacties
    • 725 weergaven
    • 0 reacties
    • 497 weergaven
    • 1 reactie
    • 608 weergaven
    • 7 reacties
    • 1,1k weergaven
  2. Schotel in combinatie met dakkapel

• 7 reacties
    • 1,7k weergaven
  3. Schotelbekabeling

• 5 reacties
    • 662 weergaven
  4. Post adres C-

• 3 reacties
    • 807 weergaven
  5. Richten

• 1 reactie
    • 763 weergaven
  6. Advies gevraagd.

• 3 reacties
    • 515 weergaven
    • 2 reacties
    • 635 weergaven
  7. Paraplu!!

• 6 reacties
    • 944 weergaven
  8. bekabeling

• 11 reacties
    • 1,2k weergaven
  9. CINENOVA

• 3 reacties
    • 605 weergaven
  10. extreme of.....

• 2 reacties
    • 594 weergaven
  11. Storing op alle Ned zenders

• 1 reactie
    • 630 weergaven

• Toch niet helemaal.   Er zijn ook E nummers die "verdacht" zijn zoals aspartaam (E951), bepaalde kleurstoffen zoals tartrazine (E102) en cochenille (E120), conserveermiddelen zoals natriumbenzoaat (E211) en sulfieten (E220-E228)   sla je het internet op na dan krijg je het volgende resultaat   Nu hebben deze stoffen vaak ook wel een natuurlijke oorsprong (niet allemaal) maar meestal is de aanwezige hoeveelheid dan zo klein dat het vrijwel onmogelijk is om er teveel van binnen te krijgen en er zijn ook E nummers die voedsel juist veiliger maken. Echter als ik een bak sla tegen kom met ik weet niet hoeveel E nummers dan weet je dat er van alles aan toegevoegd is om het er langer fris uit te laten zien, bruine randjes te voorkomen, knapperiger te houden, bacteriën en schimmels te beperken, de bijgeleverde saus niet waterig te laten worden enz. terwijl normaal in sla geen E nummers voorkomen dan pak ik wel een krop verse sla (in de hoop dat er niet al te veel pesticiden op zitten die er niet af te wassen zijn)  
    • Wat je meer eet dan nodig voor energie en onderhoud wordt omgezet in vet en opgeslagen.   E-nummers vreselijk vinden is waanzin en in bizarre bubbels tegenwoordig helemaal gruwelijk. Schaf wat dat betreft het fantastische boek E=eetbaar aan waarin alles besproken wordt. E-300, om maar iets te noemen, ook zo'n vreselijk E-nummer geval, je moet het niet in je eten willen, is niets anders dan vitamine C. Zonder dat spul ga je domweg dood.
    • Strikt legaal genomen heb je natuurlijk een punt, maar ik kan me niet herinneren dat AFN ooit een klacht heeft ingediend. Bremerhaven lag echt ruim buiten het bereik van BigL.   Maar vanuit mijn persoonlijke voorkeur gezien was het uiteraard andersom, aangezien ik nogal verknocht was aan BigL. Voor mij was het de beste offshore zender ooit.   Edit: het was in 1965/66/67 sowieso een bende op de middengolf, waarop heel veel Europese zender zich illegaal golflengtes hadden toegeëigend met ook nog eens illegaal hoge vermogens. Zo gezien waren de Britse zeezenders beslist geen uitzonderingen, behalve dan dat ze vanaf schepen en forten uitzonden.  
    • Het probleem is dat je tegenwoordig vast zit aan de ingebouwde, meegeleverde autoradio. Zo'n sleuf voor een autoradio is er niet meer, voor zo ver ik dat meemaak.
    • Altijd even het kadertje op de producten raadplegen! Die staan er niet voor niks op en zijn zeer verhelderend over wat je koopt (en eet).   Dus nee, wij eten daarom weinig tot geen vega. (En zeker niet gepaneerd.) .   Ook nooit af gaan op de naamgeving. Sommige zogenaamde "light" versies van producten zijn nog ongezonder dan de "gewone" versies.   Het goedkoopste en gezondste is natuurlijk gewoon onbewerkte producten halen van de versafdelingen. Met €10 kom je al een heel eind en misschien wel voor meerdere personen of dagen.  
  • Nieuwe aanmaken...