Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.468 onderwerpen in dit forum

1. Kaart programmeren

• 3 reacties
    • 690 weergaven
  2. zelf bouwen diseqc-motor

• 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  3. 5 in 1 ???

• 14 reacties
    • 786 weergaven
  4. MKextrakt V1.4

• 0 reacties
    • 632 weergaven
  5. multiv***on,stream(mmov)

• 0 reacties
    • 349 weergaven
  6. goldwafercard

• 2 reacties
    • 596 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,4k weergaven
  7. VRAAGJES

• 4 reacties
    • 1,4k weergaven
  8. wat het beste kopen? 1 2

• 17 reacties
    • 1,4k weergaven
  9. heb maar kort beeld

• 10 reacties
    • 442 weergaven
  10. philips

• 2 reacties
    • 383 weergaven
    • 1 reactie
    • 559 weergaven
    • 2 reacties
    • 458 weergaven
  11. Galaxis 500ird Dringend hulp nodig

• 5 reacties
    • 629 weergaven
  12. gallaxis ird 2000

• 2 reacties
    • 1,2k weergaven
  13. welke seca decoder ?

• 1 reactie
    • 556 weergaven
  14. Manhattan en freecam

• 0 reacties
    • 531 weergaven
  15. Humax 5400 IRCI & Stab rotor HH100

• 3 reacties
    • 1,4k weergaven
  16. Formule 1 camera kanalen

• 3 reacties
    • 394 weergaven
    • Sat4all vriend

Submenu's van de DBox

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 900 weergaven

• Volgens mij is de digitale uitgang SP-Dif (TOS-link) tegelijkertijd actief als die tulp / cinch uitgang op je SOLO2. Dan is het heel simpel om de SOLO2 naar EN je versterker EN je Oticon tv adapter te laten verlopen.   Volgens mij heb je dus helemaal geen switch nodig.
    • https://autobahn.eu/artikel/668172/spanje-dringt-aan-op-verbod-van-hybrides-maar-brussel-twijfelt-achter-gesloten-deuren
    • Natuurlijk worden er verschillende aanbiedingen gedaan bij die auto fabrikanten, wat "jij persoonlijk meemaakt" is afhankelijk van hoe veel keer je op zoek bent ernaar en hoe vaak jij een nieuwe auto koopt. Alsook natuurlijk de prijs van dergelijke media systemen.   Toen we het pas kort over DAB+ hadden en erover spraken/schreven en dus het begonnen te gebruiken, ook als Topic op sat4all in 2014, had ik al een goedkoop mobielradiootje mee in de BMW ter aanvulling van de geïntegreerde autoradio carkit telefoon (met al dan niet navigatie erbij).   We zijn nu 10 jaar verder en je kan zelfs op je smart phone DAB+ ontvangen en streamen naar je media systeem in de auto. Idem voor internet eigenlijk.   Maar; https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/mobiliteit-nu-en-in-de-toekomst/verkeersinformatie-verzamelen-en-beschikbaar-maken hier lees je ook Weggebruikers verzenden in toenemende mate ook zelf data. Bijvoorbeeld als bestuurders gebruik maken van apps met rijtaakondersteuning. Logisch dat die data via een tweerichtingsverkeer gegeven en verzameld wordt. Dat gaat niet via DAB+ en niet iedereen heeft die opties van 5G internet aan boord. Niet Iedereen wil dat, hoor je ook steeds meer.  Niet alleen al omdat 5G abonnementen niet voor een ieder betaalbaar is, ook omdat men geen big brother als overheid wil die meekijkt.   Maar als je het vanuit een logistiek standpunt bekijkt hadden we net zo goed DAB+ kunnen overslaan, zou je kunnen concluderen. Ofschoon ik er destijds van overtuigd was dat het de betere ontvangst garandeerde tov FM in de rijdende auto. Bekeken vanuit het communicatie aspect zijn we beter af met een volledig dekkend 5G netwerk waar ook radio ontvangst in besloten ligt.   In hoeverre ik gevrijwaard blijf van al die reclame die ook over het 5G netwerk mee uitgegoten wordt valt echter nog te bezien.
    • Multifeed ontvangst maar wat een wiebelzooitje. Alleen tv kijken bij windstil weer:      
    • Ik heb vrijdag de CAM 803 binnen gekregen. Zaterdag aan het proberen gegaan om deze werkend te krijgen. Op OpenPli werd de module wel herkend, maar kwam de melding dat deze CAM niet ondersteund werd. Aan het zoeken gegaan en de VTi 15.0.04 geflashed. Daarmee was er direct verbinding en gingen de kanalen open op de VU+ Zero 4K.
  • Nieuwe aanmaken...