Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.424 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

Tips voor het richten van schotel?

• Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 4,4k weergaven
    • 5 reacties
    • 3,7k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,2k weergaven
  1. 2 de ontvanger op schotel

• 4 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 8 reacties
    • 3,7k weergaven
    • Sat4all vriend

Coax naast telefoonleiding? oké

• Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 1,7k weergaven
    • Sat4all vriend

Iemand ervaring met multi schakelaar

• Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 1,7k weergaven
  2. Diseqc Switch reageert niet

• 4 reacties
    • 2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1k weergaven
  3. Duo LNB voor Raven

• 1 reactie
    • 4,3k weergaven
  4. Ik wil graag cuisine tv kijken hoe doe ik dat?

• 1 reactie
    • 1,4k weergaven
    • Sat4all vriend

C/KU-band combifeed met geintegreerde DisqC schakelaar

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 5,4k weergaven
  5. Is een hirschmann multitap een 4/1 switch?

• 0 reacties
    • 843 weergaven
    • Sat4all vriend

Hotbird en Intelsat 902 op 1 schotel?

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1,3k weergaven
    • Sat4all vriend

Vreemde firecryptkaart bij xcam gekregen

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 2,6k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 4 reacties
    • 3,5k weergaven
    • 5 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,4k weergaven
  6. Irritant beeldformaat 'probleem'

• 6 reacties
    • 1,7k weergaven

• Dan zie ik dat dan als een pluspunt, heb mijn hele leven al een tikkeltje optimistisch geleefd en veel gerelativeerd en nu ik ziek ben geworden is dat nog versterkt. Hoe raar dit voor velen zal klinken. Mijn hobby als amateur astronoom heeft hierbij waarschijnlijk bijgedragen, met de gedachte hoe nietig we zijn in dit onmetelijk universum en dat alles, maar ook alles vergankelijk is, ook wij zullen verdwijnen.
    • intern bestaat deze switch uit 2 multiswitches, 17/6 en 8/6 en 6 uncomitted 2/1 switches. Een Rittal buitenkast ga je nodig hebben.
    • Wat de stikstof betreft en de 80% teruggang in vlinders en plantensoorten  is het eigenlijk vrij simpel als ik in mijn landelijke omgeving kijk. De boeren hebben hier de afgelopen 45 jaar enorme hoeveelheden nitraten en fosfaten op de akkers gemikt, met gif gestrooid tegen schimmels en aanverwanten en de bermen van de verplichte 3 meter terug gebracht naar 1 a een halve meter op 1 buurman na die fatsoenlijk bezig is. Aan het eind van het seizoen werd het aardappelloof met het kankerverwekkende glyfosaat gemold.   Die enorme hoeveelheid nitraten uit het verleden vormen nu het stikstofprobleem naast wat er nu nog aan ammoniak uitgestoot wordt door de agrariërs,  het ergste broeikas gas waar mogelijk. Vandaar dat hier nog meer weinig mag.   Op mijn wandeling vandaag zag ik zowaar wat grasklokjes, vlasbekjes en sterremuur in de berm. Als ik ze optel iets van 3 vierkante meter tegen 100 vierkante meter in 1980. Toen zag ik ook honderden vlinders. Nu 20.
    • Ik behoor tot die groep, jammer genoeg gaan veel van mijn spaarcenten nu naar medische hulp. Voor degenen hier die die grijze massa als een last zien, ik wens hen dat niet toe. Dan ben ik een uitzondering?  dacht het niet. 
  • Nieuwe aanmaken...