lujo Geplaatst: 17 maart Geplaatst: 17 maart (aangepast) Deze IPTV ontvanger wordt door MOVE provider geleverd voor € 1,- bij een jaar abonnement op Balkan (ex-YU) zenders. Helaas vragen ze ook nog: verzendkosten: € 17,- activatiekosten: € 30,- Dus iets wat € 1,- zou moeten kosten, kost uiteindelijk € 48,- Vandaar dat ik mij afvraag wat voor merk en type ontvanger dit is om te kijken of het die € 48,- wel waard is en of ik niet beter voor dat geld andere ontvangers kan kopen. Ik ben benieuwd naar de specificatie (processor, aantal MB enz.) Zie a.u.b. foto van de ontvanger 17 maart aangepast door lujo
Zilverhippie Geplaatst: 18 maart Geplaatst: 18 maart Als het niet staat vermeld op hun site zul je het aan hen moeten vragen of gewoon proefondervindelijk moeten vaststellen. Als het echt dat model is wat een simpele zoekopdracht via Gemini als resultaat oplevert, dan vind ik 2 GB RAM en 8 GB storage nogal magertjes, maar 't kost dan ook maar 48 €.
Brouwer60 Geplaatst: 18 maart Geplaatst: 18 maart Tja je kan wel wat anders willen kopen maar heb je dan wel een los account van de provider? (met inlog gegevens) Dan voldoet gewoon iedere mediaspeler van Alie e.d, met voldoende geheugen en storage
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen