Gast Geplaatst: 30 april 2004 Geplaatst: 30 april 2004 IK heb een probleemke met de toolbox ,ik heb ze met succes geinstaleerd maar als ikze open maak dan schijnt er een kader met foutmelding''autorun'' dus ik kan ze niet open maken.Wil kan mij helpen?
Gast Geplaatst: 30 april 2004 Geplaatst: 30 april 2004 Hallo, Ik heb het programma Humax Toolbox ook eerder op een ietwat trage (100 Mhz met 32 Mb.) laptop geïnstalleerd en het was haast niet op te starten. Bij installatie op mijn XP Professional machine viel me op dat het programma wel 36 Mb werkgeheugen in gebruik neemt (-zie bijlage!) en daardoor op wat trage machines haast niet te draaien is. Advies: Installeer het op een snellere PC of prak wat meer werkgeheugen erin. Andere oplossing kan zijn om even een nieuwe snelkoppelingen te maken naar de programma's die je vaak ndig hebt. Ze staan in de map van het programma onder Docs.
Vogelaar Geplaatst: 1 mei 2004 Geplaatst: 1 mei 2004 -------------------------------------------------------------------------------- Nieuwe versie van toolbox 1.16 Downloader 2.7 replaces 2.6b Dsr9500 emu ed 3.1 replaces 3.0 DSR9500EMU_Edit.exe - inside DSR 9500 EMU Ed31 folder allows you to import fun 6in1 files.(click on the red scrolling text to do this). WCE 1.10 replaces 1.09 The Mighty Bosom 1.8.3 replaces The Mighty Bosom 1.8.1 Humax uploader - I have removed the popup help file - this help file can still be accessed by running humax uploader and clicking on the Help/index menu. Changed a couple of links in the weblinks menus. (Met dank aan MRDUDE) Gebruik WINRAR voor het uitpakken. VU+Ultimo4K, VU+Duo4KSE, DM8000HD, DM800HDse, met T90, Draaibare Triax 110, Deltastar gregorian 120, Laatste OpenPli.
pirrewit Geplaatst: 1 mei 2004 Geplaatst: 1 mei 2004 hallo vogelaar kan je me zeggen waar ik deze toolbox vind google geeft me geen uitsluitsel groetjes pirrewit Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen