Ga naar inhoud


Verschil 5000 en 5500


Gast

Aanbevolen berichten


En wat ik zelf het belangrijkste vind is dat de 5500 een alfanumeriek display heeft net als bijvoorbeeld de Nokia 9xxx serie en de Aston 1700. Het staat overigens heel strak in de vormgeving van de 5500. Alleen zal je nog even geduld moeten hebben voor de 5500. Deze zal pas op zijn vroegst einde juli 2004 in Nederland in de winkel te verkrijgen zijn.

 

Als echte instapper is hij misschien wel een beetje overdune maar als je zeker je verder wilt verdiepen en meer wil doen in sat (denk aan draaibaar en overzetten van opgenomen films op cd/dvd) dan is het goede keus. Als je dat niet wilt gaan doen (en dan zeker niet cd/dvd overzetting) dan doe je het ook goed als je een Topfield 4000 zal nemen.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dear sir, madam,

 

As you know by now, we have a very enthousiastic and active Topfield community in Holland. For them and myself, I would like to know if it were possible to replace the display of the TF5000 by the new dot-matrix display of the TF5500. Could you, for instance, sell an upgrade kit, with which we

could upgrade the TF5000 ourselves?

 

Sincerely yours,

 

 

....WIE WEET.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

De TF5500 is ook een pak duurder denk ik, in Duitsland is hij zowat 200 euro duurder dan de TF5000. Is deze ontvanger niet alleen bestemd voor de Scandinavische markt ?? Ik vraag me ook af of de mediahighway functie ook in die ontvanger zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hem in het begin wilt hebben zal hij inderdaad voor de hoofdprijs te koop zijn net als met de invoering van de 5000. De prijzen zullen daarna zeker weer in normale proporties komen en de verwachting is dat de prijs ongeveer z'on 50 euro boven de 5000 komt de liggen.

 

De ontvanger is niet alleen voor de Scandinavische markt. Het is een ontvanger welke in geheel Europa wordt uitgebracht dus ook in Nederland zal hij gewoon te verkrijgen zijn. De verwachting is dat hij eind juni in beperkte voorraad leverbaar zou wezen in Nederland.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...