Ga naar inhoud


Nieuwe Force 7 serie


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Twin tuner

met harddisk

firewire

conax embedded.

 

kijk bij Links FORCE naar productgegevens van dit mooie kastje

(middels acrobatreader PDF)

 

lijkt me wel een aardige als toevoeging van de toch al beperkte keus aan twintuners..

 

cheers

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niet te hopen dat die de zelfde eigenaardigheden heeft als die van de 5 serie.

Deze werd getest in de laatste Tele satellite int en als ik het goed begrepen heb is deze niet zo flexible.

Bv. je kan alleen bij de eerste instalatie de instellingen zoals LNB instellen als je dit naderhand weer wild veranderen moet je de ontvanger resetten.

 

De ontvanger ondersteund standaard Astra/ Hotbird / sirius en Thor

 

Geen makkelijke ontvanger maar mischien is de 7 serie beter?

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ken het menu niet van de 5 serie, maar als het dezelfde software is zoals ik vermoed als bij mijn 1145 kun je wel degelijk de LNB's aanpassen

 

(dacht dat bij het force forum gelezen te hebben over de software versies die identiek zijn versie 59)

 

ook naderhand nog.. kun je lnb's eraan toevoegen of wijzigen... anders had ik hier nooit van de ene switch en lnb's naar de andere kunnen overschakelen (misschien toch eens in het positions menu een kijkje nemen... Satlook)

 

maar nadere informatie over de 7 zal komende maand in het scandinavische sateliet blad komen.

 

dat je een force een lastige receiver vind bevreemd me een beetje, daar ik die altijd zo draaiende heb hetgeen ik van de dreambox niet direkt kan zeggen

 

cheers

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ze het over 5 en 7 serie hebben vind ik een rare benaming, het gaat toch niet over BMW's?

 

De Force's hebben idd een aparte menu indeling wat betreft het activeren van satellieten/ pakketten/ zenders, maar als je er aan bent gewend is dat juist een heel fijne indeling. Alleen als je een bepaalde zender mist dan kan het lastig zijn, dit speelt vooral bij de oude serie, zoals 1122s is mijn ervaring. Verder is het wel lastig een bepaalde indeling te bewaren omdat hij het zelf weer zo door elkaar gooit na een nieuwe scan.

 

Voor een beginner is de Force m.i. ideaal, zeer simpel in te stellen en perfecte beeld en vooral geluidskwaliteit. Dit laatste is onovertroffen in mijn ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou best kunnen bigfoot dat die benaming aan het bredere statussymbool auto moet aanleunen..

 

is mijninziens ook (helaas) een beetje met het design op retro-achtige wijze gebeurd... dat autofrontje.

 

als we het over pegels hebben (wat die box moet kosten) is het zeer zeker een bmweetje..

 

cheers

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...