Ga naar inhoud


Geen nederlandse C+ uitzending


Gast

Aanbevolen berichten

hoi,<P>vanaf vanavond 20.30 uur heb ik geen ontvangst meer van de ned. C+ zenders, andere werken nog wel. Hebben jullie een oplossing, ik gebruik de files van Duck.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hier precies het zelfde probleem, toeval een dag voor de gebruikersdag ?????, heb alle gangbare seca files geprobeerd maar allemaal het zelfde na 10 sec. stop kaart in kaartlezer denk dat ze bij anaal- weer iets in hun schild voeren (het is alleen bij de betaal zenders dus iemand al een oplossing)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je toch teleurstellen hier op hummie alles nog zonder problemen sluit mij bij hendrik aan gewoon zoeken naar de goede files (ook op philips 5816 alles ok)<P>groeten Ruud tongue.gif" border="0rolleyes.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat het eigenlijk niet mag ???<P>maar voor de gene die ze niet bij duck kunnen downloaden alle 3 de file opties werken niet op dit moment hier de oplossing ***://***.**.**.**/********/Angel.zip<P>Sorry dat ik toch een url plaats en na 20 uur weer verwijderd hier op het board maar nood breet wetten en je komt niet op een pagina maar gaat gelijk downloaden morgen mogen jullie me slaan ;-) (is gebeurt dus vandaar dat de url weer weg is)<p>[ 07-10-2001: Message edited by: deenja ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is dan ook een terrechte waarschuwing DEENJA!<BR>Het is leuk als je een ander wilt helpen maar je kent de regels en zo te zien weet je dit al!<BR>Helpen mag en daar staat ook een email voor of een PM!<BR>Links naar niet legale files mag niet op dit board!

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Unetwork en de rest van de Moderators,<P>Heb de link weer weggehaald was inderdaad zeer stom van mij, maar kan me eigen voorstellen (en jullie waarschijnlijk ook) dat het zeer Frusterend is als je deco om de 10 sec. naar een smartcart vraagt en je kan nergens de juiste files downloaden dus vandaar dat ik toch de url had geplaatst voor de gene die hem nergens meer weg konden halen.<BR>Daar komt nog bij dat ik zeker in Breda aanwezig wou zijn dus op tijd naar mijn bed toe wou en zeker geen zin had om de hele nacht PMétjes te beandwoorden met waar kan ik dan .............<P>Overigens wil ik nog even melden dat het een TOP dag was in Breda......<P>excuus Deenja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...