Ga naar inhoud


Vervroegde goede voornemens:


Ron

Aanbevolen berichten

Vervroegde goede voornemens:<P>Normaal gesproken komen ze aan het begin van het nieuwe jaar maar dat is zo cliché.<BR>Omdat een bekend spreekwoord zegt: “Verbeter de wereld en begin met jezelf” heb ik besloten zelf het goede voorbeeld te geven en volgende zaken hier op het board te veranderen:<BR>- Alle geblokkeerde IP’s worden met ingang van morgen verwijderd.<BR>- Alle geblokkeerde e-mail adressen die ik de afgelopen maanden aan de lijst van gratis e-mail adressen heb toegevoegd worden eveneens verwijderd.<BR>- Alle Nederlandse collega boards worden morgen weer toegevoegd aan de link-pagina.<BR>- Alle verwijderde of geblokkeerde member accounts worden weer vrij geschakeld of toegelaten.<BR>De reden van deze voornemens is volgende:<BR>Afgelopen zondag heb ik met diverse mensen op de bijeenkomst gepraat zonder dat zij wisten wie ik was. Daar kwamen natuurlijk ook de ruzies en meningsverschillen met enkele andere groepjes en boards aan bod. Eigenlijk vonden alle mensen die ruzies maar grote onzin omdat het niets met onze hobby te maken heeft.<BR>Ik ben die zaken zelf ook al lange tijd helemaal zat omdat we vaak meer lijken op een grote kindercrèche (daar bedoel ik alle partijen mee) als een groep satelliet enthousiastelingen.<BR>De afgelopen bijeenkomst deed mijn ogen even goed open want daar heb ik gemerkt dat het veel leuker is om gewoon met iedereen leuk over de hobby te kunnen praten als me bezig te houden met een stelletje oproerstokers die enkel en alleen op het internet zo’n grote mond hebben. Zo’n lelijk berichtje schrijven heb je geen lef voor nodig want niemand kan direct een weerwoord geven en vaak gebeurt het ook onder een of andere schuilnaam. Niemand kan zien of te zit te flippen achter de PC en het liefst de tegenpartij naar de eeuwige jachtvelden wilt sturen, of je misschien juist alleen wat positieve kritiek wilt uiten. Aangezien de afgelopen weken al bewezen hebben dat er genoeg rottigheid is op deze wereld, denk ik dat wij zolang wij ons hier of op een ander board ophouden ons alleen moeten concentreren op hoe we op zo leuk en sportief mogelijke mannier met onze hobby bezig kunnen zijn. Rotzooi trappen en zeuren hebben we tenslotte helemaal niets aan.<BR>Zonder andere boards en groepen tot een zelfde actie te verplichten, ga ik hopelijk met volledige ondersteuning van de moderators een andere weg in. Natuurlijk hoop ik dat de rest ook inziet dat de huidige strubbelingen helemaal niet bijdragen aan onze hobby en dezelfde weg inslaan, maar wij geven in iedere geval met deze voornemens het goede voorbeeld.<BR>Mochten er na morgen nog mensen zijn die in de afgelopen maanden verwijderd zijn en hun oude account niet kunnen gebruiken verzoek ik die mij even een e-mail te sturen. Ik zal er dan alles aan doen om die accounts in ere te herstellen.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik kom regelmatig met veel plezier op de vershillende boards, en zowel op de meeting in Oosterhout als afgelopen zondag in Breda is het toch maar weer eens duidelijk geworden waar het allemaal om draait: De satHOBBY. Zolang we dit maar voor ogen houden staan vele mogelijkheden open volgens mij. Goede zet Toxic[Q]!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toppie, ging er inderdaad op lijken alsof we een "verboden" hobby board waren en dingen deden die het daglicht nietkonden verdragen.<P>Openheid en geen filtering. Iedereen is verantwoordlijk voor zijn eigen posting en de lui die rotzooi of chaos willen creeren hou je toch. Negeren komt harder aan dan een reply te geven op een onzinnige posting.<P>Sat4all is op de goede weg, en de tijd zal leren wat wijsheid is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het een beetje na gaat is het toch niet zo slecht hier.<BR>Ik heb gisteren nog met een of ander pietje precies gehad over de verschillende sat-sites.<BR>Blijkelijk viel SAT4All uit de boot doch als je ziet dat er verschillende mensen elkaar voorthelpen zonder dat men mekaar echt kent.<BR>Laat die doordachte pummels hun geluk op hun board vieren,zolang ze ons maar gerust laten en we mekander kunnen voorthelpen waar we kunnen,...<BR>Keep in mind,Nobody's perfect...<P>Boerkeaas smile.gif" border="0 TOXIC Q. Prima initiatief...<BR>Dank U wel voor alles en wat nog gaat komen...<P>Ik hem het altijd al geweten,ik had minister van slijmballen moeten worden...G.Verhofstad

Link naar reactie
Delen op andere sites

toxic[q]... rulez na zo'n daad, bovenstaande vind ik niet zo gepast als ie zijn hand uitsteekt. Maar dat zal wel aan mij liggen.<P>gr<P>bob shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0<P> laugh.gif" border="0<p>[ 09-10-2001: Message edited by: bobje ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben erg benieuwd naar uitwerking van de goede voornemens.<P>Voor zover mij bekend heb ik met niemand binnen de satbranche problemen, andersom komt het helaas wel voor maar dat beperkt zich gelukkig tot een paar moderators.<P>Als ik het goed begrijp is nu dus dat laatste stukje ook weer opgelost ?<P>In dat geval mijn felicitaties !<P>c-ya !<BR>Viewer<BR>Humax Support

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...