Gast Geplaatst: 11 juni 2004 Geplaatst: 11 juni 2004 Heb sinds kort beta8 np49 draaien op de mm 9500.Wat opvalt is dat de pids bij bijvoorbeeld de orf kanalen op astra 19 oost niet meer veranderd hoeven te worden. Een aardige verbetering t.o.v. bijvoorbeeld de noonemanitversies?
Mojo Geplaatst: 11 juni 2004 Geplaatst: 11 juni 2004 Ja ja. En heb je ook nog EPG op ORF? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Unetwork Geplaatst: 11 juni 2004 Geplaatst: 11 juni 2004 En hij is er niet zap snel doorgeworden nietwaar? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 11 juni 2004 Geplaatst: 11 juni 2004 NoOneManIt is een prima firmware. Deze heeft bij mij een tijdlang naar volle tevredenheid gedraaid. Jullie kunnen echter niet ontkennen dat grafisch gezien de DVB2000 een stuk aantrekkelijker is. Tot de NP45 was het verschil tussen de beide firmwares te groot om voor DVB2000 te kiezen. Sinds NP45 is de situatie (althans voor mij) een stuk veranderd. Ook de DVB2000 kent nu een automatisch PID herkenning/instelling. Dit is voor mij echt een pré. Inderdaad, NoOneManIt zapt een stuk sneller. Maar ja, het oog wil ook wat. Inmiddels staat er op mijn D-Box DVB2000-NP49 waar ik zeer tevreden over ben. (BTW NP5 is ook uit, maar biedt voor mij geen verbetering). De uitgebreide opties die je in NoOneManIt vindt, zie je tegenwoordig grotendeels terug in de DVB2000-NP.. software.
freetv Geplaatst: 11 juni 2004 Geplaatst: 11 juni 2004 Als ik het goed begrijp is de NoOneManIt een aangepaste dvb98 en de dvb2000 NP.... een DVB2000 aangepast?? Ik ben er een tijdje uitgeweest en heb niet echt meer mee gedaan aan alle veranderingen. Vind het nog steeds jammer dat Uli er mee gestopt is. Ik vraag me wel eens af of hij voor hem zelf wel aan deze firmware heeft gewerkt. Is er mischien hier iemand die nog kontact met hem heeft? Groetjes Hornet receiver aan Kathrein CAS90 op Moteck SG2100 te hangen
Gast Geplaatst: 11 juni 2004 Geplaatst: 11 juni 2004 Wat betreft de versies zit je op het goede spoor. Eigenlijk zijn de DVB2000-NP.. versies voor de Nokia9600, maar ze werken ook prima in een Nokia9200/9500/D-Box1.
Unetwork Geplaatst: 12 juni 2004 Geplaatst: 12 juni 2004 De Nomans edit is gebaseerd op de Sandra extensieons en had met het probleem in het geluid te maken. Vaak kwam het geluid niet na het zappen of kwam het geluid pas na 5 a 7 seconden. Net de komst van Sandra extensions was dit probleem weg en is bij de opvolgers zoals NoMans en Dr. Jamal nu verleden tijd. Wezenlijke verschillen tussen NoMans - Dr. Jamal en DVB2000-8 zijn grafisch. Bij Bèta 8 NP versies ziet het er allemaal wat mooier uit en de "resterende tijd van het programma" functie is er ook in de EPG. Ook de Teletekst is als een window. Maar nu het zappen en de stabiliteit: NoMans edit/Dr Jamal is veel en veel sneller en zapped van het ene naar het andere pakket in leuterige seconden zonder probleem. Dus de keus bij de gebruikers zullen altijd verschillen, de een wil binnen een seconde kunnen zappen de andere wil 4 seconden tussen het zappen naar een mooi grafisch plaatje kunnen kijken... Ook is de Beta8 klaar voor breedbeeld en Dolby.. voor die laatste moet je hardware wel wat veranderen.. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen