Ga naar inhoud


Eeprom fout


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik gebruik een vp30 en masterburner. Ik heb allerlei sites gelezen (bv duwgati) over hoe het in te stellen. Het probleem is dat het wel de flash leest maar niet de eeprom. Daar geeft het een error op. ik heb een fun geprobeerd en dat werkte wel goed. eeft iemand enkele tips voor me?

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je een pic programeerd met vp-30 moet wel de settings op de programmer goed staan,

ik heb een vp-20 en moet met drie dipswitches die settings voor aanvang (en voordat er stroom op staat) regelen.

 

ik neem even aan dat je dat kunt nakijken op het printplaatje. (terugmelding)

 

daarnaast wil een w2k of xp ook alleen maar in 6 Mhz stand goed proggen

de w95 of 98 willen met 3,58 Mhz

 

cheers

Quadrophenia

The Who

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Mijn instellingen op de vp30 zijn: 6mhz, pic, processor. Ik prog het met ***geen-reclame*** en met masterburner, waarna ik een paar keer moet switchen. Hij leest de flash wel maar bij de eeprom geeft het een foutmelding en dan stopt ie.

enige tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wel eens een kaart van iemand anders proberen te proggen die een probleem/erro melding had met de pic kaarten en de eeprom..

 

dat is me toen helaas ook niet gelukt..

misschien is die gewoon helemaal kaduuk als desbetreffende pic die ik toen had proberen te repareren..

 

chiao

Quadrophenia

The Who

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de vp20 en doe hetzelfde als tonski. Werkt als een speer. Ook kun je nog cardwriter2.08 gebruiken.

Nog wel ff een opmerking de vp-20 heeft nog twee jumpers voor /admel/pic stand. Deze moet je wel omzetten naar pic voor goldwavers/silverkaarten. Omdat je zegt dat de fun wel gaat staan die misschien nog op de admel stand.

 

Of heeft de vp-30 die jumpers niet meer?

Verder kun je ook proberen eerst de goldwaver te wissen, indien je niet perce de info die er op staat wilt behouden.

 

Gr TheMenk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...