Ga naar inhoud


Schandalig!


Gast

Aanbevolen berichten

Ik lees net in de krant van gisteren (ja ik was er gisteren de hele dag niet) de volgende te koop aangeboden advertentie:<P>Te koop aangeboden Gold Card voor de dig.sat., voor ALLE NL zenders incl. filmnet 1,2,3,4 en 6 erotische zenders enz. enz Fl 150,-<BR>het telefoonnummer stond er ook nog bij!<BR>(ik heb deze advertentie letterlijk overgetypt uit een dagblag)<P>Ik vind dat dit niet moet kunnen dat mensen gewoon lopen te adverteren met dit soort dingen!<P>Misschien moet ik dat persoon eens opbellen om wat meer info te geven!<BR>Even uitmelken dat ie er dan wel veel mee verdiend

Link naar reactie
Delen op andere sites


<B>Misschien moet ik dat persoon eens opbellen om wat meer info te geven!<BR>Even uitmelken dat ie er dan wel mee verdiend </B><P>Als er mensen zijn die zelf geen initiatief ondernemen om hun kaart zelf te schrijven: mad.gif" border="0 So fu**ing what, laat ze maar betalen, als het kan iedere maand, 12 maanden per jaar (inflatie niet mee gerekend) <BR> mad.gif" border="0 <P>En voor die heren handelaren; zolang er "domme" mensen zijn die hiervoor betalen, kan ik jullie geen ongelijk geven (kwestie van vraag en aanbod)<P>groetjes,<BR>km

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verteld hij/zij er niet bij dat je elke maand weer moet komen om op te waarderen??<BR>Of kost dat ook fl 150,00 per keer???hihihi wat een malloot Zo maken ze het wel echt gemakkelijk om even op visite te gaan.De jongens van C- zouden dit volgens mij een perfecte uitnodiging vinden.Wat een OEN he<BR>grtz hendrik b laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan ik wel eens gaan doen!<BR>Wat is het fax nummer van Freek dan?<BR>Of in iedergeval van Canal+<P>Iedereen die zijn gsm nummer wil weten moet mij maar ff mailen!<BR>bin.jer@12move.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Freek vd. Engel is de "legal affairs" manager van de pluzzboyz. zeg maar de grote boze brombeer die probeert de centjes te innen van niet, of slecht betalende abonne's.<BR>Verder heeft dit heerschap ook de rol van bewaker der integriteit van het seca, en irdeto systeem op zich genomen, met als bijkomende hobby het sarren en op onduidelijke gronden laten sluiten van sommige internetsite's.<BR>Niet nodig te zeggten welke site's. sat4all, het funboard, en anderen zijn vaak genoeg uit de lucht geweest. Ook ons eendje mag zich verheugen in de onbegrensde belangstelling van dit heerschap.<BR>Er zijn al heel wat site's geweest waarvan de beheerder een brief op poten heeft mogen ontvangen ondertekend door dhr. F vd. Engel met het vriendelijke, edoch dringende verzoek de site binnen 24 uur te sluiten.<BR>Het bewaken van de integriteit van de door canaldinges gebruikte coderingssystemen gaat bij deze bromsnor zelfs zover dat hij onder valse voorwendselen bij minimaal twee sat speciaalzaken GEPROGRAMMEERDE piratenkaarten wist aan te schaffen. Jawel lieve kijkbuiskinderen !<BR>da's in het kort Freek, of althans zijn acties.<BR>Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het niet als een probleem als CanalPlus die commerciele kaartenverkopers leuk een poot uitdraait. Men kan (is trouwens andere thread) wel melden dan C+ mag barsten maar dat zal ons allemaal flink wat kosten. (Digitenne is geen alternatief en bovendien kost het weer extra boven op de kosten voor een schotel e.d.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is nog niets mijne heren een maat van me wou laatst bij een sat handelaar een kaartje kopen leeg 150,- en gevuld 400,- daartegenover is je advertentie nog goedkoop.<BR>Ik vind dat iemand die kaarten progt er wel wat voor mag vragen .. maar natuurlijk ook weer geen goldkaart voor een goudstaaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...