Ga naar inhoud


== Belangrijk!!! ==


Ron

Aanbevolen berichten

Jongens Jongens Jongens wat een gelul..<BR>Vermeld in een disclaimer op het board het volgende :<P>De op dit discussie board genoemde wettelijke geregistreerde merknamen zijn eigendom van de rechtmatige eigenaren en dienen en enkel en alleen voor het verduidelijken van de toepassingen van hardware die door desbeteffende merkhouders in het economische verkeer zijn gebracht.<P>Maar IDIOTO MODULE en pace IDIOTO ontvanger IDIOTO common interface IDIOTO 2 systeem IDIOTO smartcard lijkt me ook wel wat.<BR>En nu maar op passen dat ze IDIOTO niet als merknaam gaan registeren.<BR>Ik was vandaag in de efteling !! er komt een nieuwe atractie bij IDIOTO verkiezing van het jaar..<P>Sorry als ik me even liet gaan maar ..<BR>Maar als ik dit lees dan moet ik toch conluderen dat een groot en bekend bedrijf gerund wordt door een stelletje IDIOTO`S`.<P>Klaas Mr Unlocker..

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Je kunt het allemaal nauwelijks serieus meer nemen,.....maar als het echt waar is (en dat schijnt het dus te zijn) dan geeft het wel aan dat ze kennelijk aan het eind van hun fantasie zijn om piraterij te bestrijden!<BR>Als ze zich tot dit soort idioterie wenden dan wordt het voor de echte hobbyisten alleen maar leuker!!!

3 X VU+ duo (1.5 TB HD & OpenPLi 2.0)

Dreambox7020/Maxtor 6Y080L0

Wavefrontier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik (en wellicht anderen met mij) zou graag<BR>de integrale tekst van de mededeling<BR>willen lezen.<P>Kan deze hier geplaatst worden ?<P>Alvast bedankt ! smile.gif" border="0tongue.gif" border="0cool.gif" border="0 <P>Met vriendelijke groeten,<P>Sattaz

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxiq[Q],<P>Kan die mededeling van het bedrijf waarvan ik<BR>wel of niet (juridisch gezien) de naam<BR>mag noemen niet integraal geplaatst <BR>worden op dit forum ?<P>Dit zou wellicht verhelderend kunnen werken,<BR>en ook interessant zijn voor de juridisch<BR>geschoolden.<P>Eerlijk gezegd vind ik deze actie IDIOOT. laugh.gif" border="0<BR>Weet je zeker of die medeling authentiek<BR>is ?<BR>Misschien is het wel een misplaatste grap! confused.gif" border="0 <P>O ja, ik zal niemand verbieden om mijn<BR>naam Sattaz in dit board of elders<BR>te noemen ! laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straks moeten moeten we nog een goldwaver<BR>gebruiken om dit board te ontcijferen!!<BR>Dit is werkelijk niet te filmen!! mad.gif" border="0 <BR>Ga we nu ook nog naar H***x 5400 en n***a <BR>9500!!!<BR>Wat een lachertje!!! laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Toxic(Q) die babies in Hoofddorp nou ook verbied om de naam Sat4All te gebruiken....<BR>Kunnen ze je geen brieven meer sturen, geen emails enz enz enz, ben je voor hun ook niet meer aanspreekbaar.<BR>'t Is nu wachten op een schrijven van ene Anaal+ met hetzelfde verzoek....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, hebben ze in Hoofddorp niets anders te doen dan domme brieven sturen ?<P>Ik heb hun pagina bezocht en het heet toch echt ****** ACCESS en niet alleen ******.<P>Het is wel moeilijk om je eigen merknaam goed te spellen.<P>Een goede alt. naam ??? idioto of misschien Ideetoo, idee ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...