Ga naar inhoud


LAN in notebook


percies

Aanbevolen berichten

In mijn notebook ACER 150MMX krijg ik de netwerkkaart niet aan de praat. Als ik de kaart in de PCMCIA slot steek herkent windows hem niet. een matrix cam en compact flash adapter werken wel. De LAN kaart is wel goed , want in mijn PC werkt ie wel. Wie kan mij meer vertellen hierover?

Link naar reactie
Delen op andere sites


@fransv,

 

Komt mij bekend voor, ik had onlangs het zelfde probleem met een compaq laptopje die ik er bij aangeschaft heb speciaal voor het loggen op een andere ontvanger. Zowel draadloos als met mijn netwerk kabel kon ik de nieuwere type's kaarten niet aan het draaien krijgen, deze zijn versie 2 en daar blijkt het probleem in te zitten. Wanneer ik uit een andere laptop de kaart haal en in de laats gekochte stop dan draait het direct zonder problemen, dit ook onder windows 98. Dus evt. zien dat je oudere netwerk kaarten te pakken kunt krijgen, gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fransv,

 

Klopt, staat er ook niet op, je zult echt een paar jaar terug moeten en zal daarom waarschijnlijk 2e hands worden. Mocht je nieuwe tegen komen in e.o.a. winkel, stuur mij dan even een pm, want ik heb ook nog wel belangstelling om een te kopen, succes, gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...