Icon Geplaatst: 5 augustus 2004 Geplaatst: 5 augustus 2004 Op Hotbird is vanaf 2-aug-2004 nieuwe software voor de Aston Simba(202) beschikbaar (v4.09). Te updaten via: 12692 H 27500 Veranderingen: "Fixed problem when using two viaccess cards together" De Titanic was gebouwd door professionals. De Ark door amateurs!
Marc put Geplaatst: 5 augustus 2004 Geplaatst: 5 augustus 2004 Is dit een oplossing voor de Nederlandse zenders waarbij het toestel het verschil kent tussen Irdeto 1 en 2 ? Marc DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
U96 Geplaatst: 5 augustus 2004 Geplaatst: 5 augustus 2004 Is niet echt nieuwe versie hoor. Ik heb de 4.09 al een hele tijd in mijn Xena 1700 zitten. Ze hadden gewoon de uplink een hele tijd down gezet voor een andere receiver te kunnen updaten. Nu hebben ze deze terug op actief geplaatst voor de Xena/Simba. Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)
Satelliet Geplaatst: 5 augustus 2004 Geplaatst: 5 augustus 2004 Nee, Marc, ik denk dat het hopeloos wordt met dit Irdeto geval. De enige hoop zou moeten komen van een seca2 emu voor de nederlandse kanalen. Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen