Gast Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 goede morgen, sinds een aantal dagen krijg ik geen info meer over de programma's via epg. bij alle zenders wordt vermeld dat er geen info beschikbaar is. hebben hier meer mensen last van? weet iemand misschien wat hier de oorzaak van kan zijn? alvast bedankt
Murdock Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 Heb je hem al een keer opnieuw aangezet (met schakelaar achterop) Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 nog niet, zal het vanavond eens gaan proberen.
Gast Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 weet je zeker dat je je tijd en datum goed hebt ingesteld? als bv. de stroom eraf is geweest zijn deze weg!
Icon Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 Ik heb hetzelfde probleem (gehad?). In mijn Wamba zit firmware 1.08. De afgelopen dagen ben ik aan het "rommelen" geweest met de afstelling van de rotor. En daar heb ik het eerst op geschoven. Het viel mij echter wel op dat als de epg het niet doet. Dit alleen op Astra1 is. Tot op heden heb ik op de andere sattelieten (o.a. Hotbird of Astra2/Eurobird1) geen problemen gehad. En later werkte het ook op de Astra 1 weer. Ik heb er in eerste instantie niet zoveel aandacht aan besteed, maar ik zal er toch meer op gaan letten. Een oorzaak of oplossing heb ik echter (nog) niet. De Titanic was gebouwd door professionals. De Ark door amateurs!
Gast Geplaatst: 7 september 2004 Geplaatst: 7 september 2004 goede morgen, heb gisteravond de aan/uit knop maar eens geprobeerd. Na de receiver te hebben uit en aangezet kon ik weer netjes zien wat er op tv was. Murdock (en alle anderen natuurlijk) bedankt voor de simpele, maar werkzame oplossing. groetjes, tweety
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen