Gast Geplaatst: 12 september 2004 Geplaatst: 12 september 2004 Ik zou graag SKY willen ontvangen met mijn DB. Het is geen probleem om aan een SKY kaart te komen (vriendin heeft familie in Ierland) maar heb geen goed idee of het uberhaupt gaat werken. Heb begrepen dat er een card reader op de serial aangesloten moet worden maar hoe gaat het vandaar? vast bedankt voor iedere en alle response, F
Noordzee Geplaatst: 12 september 2004 Geplaatst: 12 september 2004 Om te beginnen : Welkom op dit board Dit gaat jou zo niet lukken. (met een DB) Sky kan je alleen ontvangen met een zogenaamde Sky Box + Kaart. Voortaan s.v.p. vragen stellen in het juiste forum. Ga nog maar is zoeken op dit forum naar Sky (met de zoekfunctie) Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Gast Geplaatst: 12 september 2004 Geplaatst: 12 september 2004 Hoi Noordzee, Met excuus als ik niet het juiste forum heb gekozen. DB leek me niet het juiste en een andere past er al helemaal niet bij. Help ff als dit niet het juiste forum is; welke denk jij dat het zou moeten zijn? Ik ben bekend met het probleem van het propriatariy systeem van SKY maar dat kan de pret niet drukken. Er is echt een mogelijkheid om met een card reader aan de serial. Ik heb natuurlijk al gezocht maar kan niet echt het antwoord vinden.
EasySat Geplaatst: 12 september 2004 Geplaatst: 12 september 2004 Beste Freek, ik kan me voorstellen dat het een beetje lasting is, als beginnend Sat4all'er om het juiste forum te vinden, maar als ik jou was zou ik deze vraag in het beginnersforum stellen.
Aanbevolen berichten