Ga naar inhoud


newcamd.conf -> AU=no ook bij Radegast?


sretlow

Aanbevolen berichten

Als je hakkelende opnames hebt wordt gezegd dat je newcamd.conf bestand even moet wijzigen en AU=no zetten. Dat werkt idd. Maar ik wil graag Radegast gebruiken voor NL zenders en newcamd voor anderen (waarbij ik de AU=yes wil laten staan. Echter nu heb ik bij Radegast inees wel hakkelende opnames. Moet ik AU=no toch nog gebruiken of kan het niet daaraan liggen?

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Als je hakkelende opnames hebt wordt gezegd dat je newcamd.conf bestand even moet wijzigen en AU=no zetten. Dat werkt idd. Maar ik wil graag Radegast gebruiken voor NL zenders en newcamd voor anderen (waarbij ik de AU=yes wil laten staan. Echter nu heb ik bij Radegast inees wel hakkelende opnames. Moet ik AU=no toch nog gebruiken of kan het niet daaraan liggen?


Ik begin mij zo zoetjesaan af te vragen of het probleem niet in de Samsung 16oGb HD zit. Ik heb dezelfde en geregeld zijn opnames niet om aan te zien. In eerste instantie met de Hydra redelijk tot goed. Met de laatste Hydra weer knudde. Ik vervolgens weer naar de Lucien en daar is het opnieuw redelijk, nog niet vlekkeloos helaas. Alles onder Radegast. Newcamd is niet te bekijken.

Greetz

John

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...