Ga naar inhoud


[DM7000] MTuxvision version 0.1 Build 8


Gast RuKo

Aanbevolen berichten

Dit progje begint inderdaad goed te worden. Zou het misschien nu ook mogelijk zijn om de HDTV uitzendingen van b.v. HD-1 en Astra-HD rechtstreeks zichtbaar te maken? Opnemen en dan afspelen gaat goed, maar als je de preview knop indrukt dan klap hij er uit. Je ziet wel dat er zo'n 20mb/s naar binnen gehaald wordt. Kan iemand dit verzoek doorgeven aan de programmeur. Zou wel leuk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb het zelfde 2 weken deed ie het goed ,de nieuwste er op gezet en als ik een zender selecteer klapt ie er bij mij ook uit.Als ik de oude terugzet wil die ook niet meer.

 

Gr Birddog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tot nu toe geen probleem zolang ik de dreambox op poort 80 laat staan.

 

Nou ja geen probleem , 1 kleintje als ik het geluid hoor dan doet die om de paar seconde even een haper erin iets minder dan een seconde , dat is niet zo fijn.

 

Maar voor de rest doet die het goed , nu nog zorgen dat je de dreambox op een ander poort kan zetten zodat je het programma niet via poort 80 hoeft te draaien.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

weet iemand het anwoord al waarom m tuxvision niet op poort 443 loopt? als je die in netwerk instellingen hebt ingesteld en wel op poort 80?

 

Zijn er al nieuwe versies uit?

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Weer een nieuwe release

Version 0.2 Build 15

 

- Bouquets tree now is always showing selection

- Fixed a bug that made MTuxvision crash randomly crash sometimes at startup

- Working Radio previewing/recording

 

veel plezier,

 

RuKo

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foutmelding, die ik toch regelmatig krijg bij het opstarten van Mtuxvision, die krijg ik niet meer bij het opstarten, maar bij het inschakelen van preview.

 

Verder zal ik het progje uitgebreid testen.

Wat mij wel opviel in versie 14 is dat de opname nogal vertraagd is. Het beeld en geluid hebben een langzamere snelheid.

 

Met vriendelijke groeten, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de opnames terug zie met winamp, dan is de weergave vertraagd. Maar zie ik de opnames terug met Divx player, dan zijn de opnames wel goed.

Versie 15 maakt bij mij nu meer foutmeldingen ( vooral als ik op preview druk) dan versie 14.

Ik blijf nog even doorgaan met testen.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...