Ga naar inhoud


instellen jkeys..


Matchless

Aanbevolen berichten

  • Moderator

ik ben nog steeds bezig met de strong 4125 evelution jtag interface maar loop tegen een probleem op.

de interface werkt goed,ik krijg met het progje jkeys mooi de device ID en device te zien.de hardware is dus goed.

 

echter is de def file(soort ini file) zo ingewikkeld en je moet behoorlijk in de proc en flash mem graven.dit gaat me pet te boven want ik heb begrepen dat dit iets van embedded programming is.zo vraagt hij start adressen en dergelijke.datasheets van beide heb ik gevonden.ik kan ook in de flash menu komen maar hij geeft dan telkens popups met DCU peek error?

 

de proc in de decoder is een STi5518BVC en de flash een TE28f800B3TA110.

ben er achter dat de flash een bottom boot chip is.

 

hier een uitleg van die def file:

def

 

ik zal in de volgende posting het progje plaatsen.wie heeft hier ervaring mee of wil ook proberen een juiste def te maken.als het lukt maak ik een uitleg voor de s4a database zodat iedereen zijn bouwmarkt decodertje weer aan de praat kan krijgen.want de 4355 is dezelfde maar dan met ci sloten.

735043-FLASHandIRDDefinitions.txt

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

en hier het progje met de def file die aangepast moet worden.ik blijf zelf natuurlijk ook nog proberen..

 

hier heb ik nog een topic op een ander board gevonden die daar ook mee bezig zijn.mischien is uit die berichten ook genoeg info te halen..

735051-jkeys.zip

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...