Ga naar inhoud


foutmelding Win2K sp4


maup

Aanbevolen berichten


Je kan config.nt en autoexec.nt wijzigen.

 

Lees deze link en check waar je de windows op de hd hebt staan.

 

Vervolgens maak je kopies van: Autoexec.nt config.nt en command.com.

Want deze zitten in de download en worden dus vervangen.

Probeer dan nog maar eens, na een reboot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een reboot hoeft niet eens, windows 2k/xp gaat pas namelijk die autoexec.nt en config.nt gebruiken als je geen custom config bestanden zelf hebt aangemaakt en hij niets vinden kan dan gaat ie de standaard config.nt en autoexec.nt gebruiken.

 

Deze bestanden worden namelijk helemaal niet gebruikt tijdens het opstarten (in tegenstelling tot de win9x versies waar autoexec.bat en config.sys onder dos werden geladen) maar pas als je een dos programma opstart onder windows 2k/xp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

klopt, heb ik gemerkt, ben vanmorgen de files gaan vervangen en het werkte direct!

 

nu vraag ik me weer af, hoe is dit gekomen, ik ben virusvrij.

zelf denk ik dat het met verwijderen van andere software deze files naar knoppen zijn gegaan.

 

bedankt voor jullie meedenken, was iedereen maar zo....

 

 

Maup

1x Xtrend ET9000, 1x Xtrend ET9200, 4 x DM500S, HTPC, Samsung 42" - ik post weinig maar LEES veel-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
het volgende bericht krijg ik, zie bijlage
het ontstaat wanneer ik een cd-rom van bv Freddi Fish erin doe.

hoe dit op te lossen

Maup


Freddy Fish is toch AMIGA OS public domein spul, volgens mij hebben die geen pc software, of dat moet ineens anders zijn geworden ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Nou ik weet niet anders dan dat het volgens mij al jaaaren bestaat voor de pc.


Freddy Fish is een pc spelletje, maar Fred Fish is een hele serie public domein op flopjes en nu ook al weer zooi cds, 90% amiga en 10% mac, ik kan echter niets van fred fish ontdekken wat daadwerkelijk op de PC draait tenzij je het in winuae doet. Als oud amiga gebruiker downloade ik die floppies van fred van aminet altijd omdat het erg vaak leuke freeware programmatjes bevatte of leuke gratis spelletjes. En ik denk dat hij een CD van fred fish heeft voor de mac in dit geval, en wel beetje verward natuurlijk > wij noemde hem ook altijd freddy fish dat klonk leuker.

Dus enkel de vraagsteller kan duidelijkheid verschaffen Fred of freddy?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...