Ga naar inhoud


Officieel Multichoice Irdeto-1 kaart werkt niet


Littlesat

Aanbevolen berichten

Aangezien er key-updates komen voor CanalDigitaal Irdeto-1 zou ik graag mijn officieel geregistreerde Irdeto-1 kaart in mijn dreambox willen stoppen. Maar ik krijg deze kaart met geen mogelijkheid werkend. De kaart werkt wel in een CI-CAM.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens de dreambox world site zou de laatste scam voor de cardreader irdeto-1 wel ECM maar geen EMM hebben. Zou betekenen dat je wel kunt kijken maar geen updates krijgt. Heb het zelf nog niet kunnen proberen of mijn kaartje werkt omdat de vrouw naar de tv kijkt.

 

PS: Wie weet wat C**l/F*lm+ op deze site betekent?

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om hier even op terug te komen,kan mij iemand vertellen waar het aan kan liggen,, ikk gebruik een ci cam irdeto 1.06 met irdeto kaart.Ik krijg hier maar geen beeld mee.ook niet in de kaartlezer.kan zeggen dat hij wel mijn ci irdeto cam herkent.Steek ik de kaart in de humax dan werkt hij wel .ik werk met de hydra image .groetjes Kurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zet de EMU eens op CI


Niet alle images hebben ci in het emu menu staan, maar normaal gesproken als dit er niet zou staan moet het gewoon werken, en je kan eens kijken in het instellingen menu van de dreambox onder common interface of de ci wel word gevonden
Maar als er eens wat info werd gegeven welke images er gebruikt worden, dan is het probleem misschien iets makkelijker te achterhalen.


Rongogo

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de kaart officieel ooit is aangemeld en je hebt geen hexserial e.d. aangepast, dan komt de update binnen via de Irdeto CI als je EMU ook op CI kunt zetten. Ik werk zelf met de Hydra Zeus inmiddels, maar alle Hydra's deden het bij mij met de originele Irdeto en AlphaCrypt module (De Irdeto 4.7SE en de AlphaCrypt 1.20)...In het kaartslot deed het helemaal niks

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de humax met de ci cam en kaart doet hij het ook niet , kaart werkt wel in de kaartlezer van de humax . Denk dat de ci cam dus niet meer werkt .Dus kan het dat de ci cam erkent wordt door de satontvanger , maar dat de ci geen kaarten meer kan lezen , als dat zo is , is het einde gesprek he jongens bedankt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...