Ga naar inhoud


deltasat en diseqc motor


alfred de witt

Aanbevolen berichten

Ben nu al 2 weken aan het kl.. met deze ontvanger. Met de orginele software 3.96 draait de motor maar met de all cam software zoals NCF_Ver_541-senolusta krijg ik motor niet aan de praat. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Ben nu al 2 weken aan het kl.. met deze ontvanger. Met de orginele software 3.96 draait de motor maar met de all cam software zoals NCF_Ver_541-senolusta krijg ik motor niet aan de praat. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe.

probeer het eens op het codeman2001.be, daar hebben ze ervaring zat met de Deltatsat............valt natuurlijk wel te zien welke versie je hebt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de 1104 ontvanger als je dat bedoelt. De firmware die ik erin gezet heb varieerd van de 6000- 396 t/m de firmware om de irdeto cam naar all cam om te zetten. Bij sommige firmwares krijg ik de motor even draaiend, zodra ik de settings opsla en terug ga naar het menu vertikt hij het om te draaien. Ik heb diseqc 1.2 geselecteerd en probeer dan in het menu de limieten in te stellen. Zoals ik al schreef, soms draait hij maar vaak gewoon niet.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik geen rotor, maar misschien heb je hier wat aan (bericht van een onbekende in het Deltasat Austria forum):

 

I have a 1103 and a motor antenna. USALS never worked well with patches. Used 1.23 rather than 1.24 because rotor did not work when switching from one satellite to another. I use now 3.05. Rotor does not work when switching satellites. I found workaround. Use USALS (under antenna) to rotate to satellite. Search channels. Go back to antenna and switch to Diseqc 1.2. Switch back to channel search (rotor still on satellite position). Now you can use STOP to set the satellite position. Once the satellite position is set switching from one satellite to another works flawlessly.

 

Summarizing: use USALS to find a new satellite position, then switch to Diseqc 1.2. Maybe this works also for the newer deltasats.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...