Funfreak Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 Weet iemand wat de waarde is van de zekering in een Humax 5400 (voeding REV 1.1)?
JohnnyBee Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 Traag 2A John. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Funfreak Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Geplaatst: 11 december 2004 Bedankt voor het antwoord. Is het zo dat als het bekende voedingsprobleem bij de Humax 5400 optreedt, dat de zekering er ook uit knalt?
JohnnyBee Geplaatst: 12 december 2004 Geplaatst: 12 december 2004 Neen, nog niet gehoord dat de zekering eruit gaat. Heb zelf ook reeds 3 maal het bekende probleem gehad, maar het betreft hier dan meestal enkel defecte condensatoren. Dus als bij jou de zekering eruit is gegaan, zou ik best eerst nog wat andere zaken gaan uitmeten. Maar tussen 2 haakjes....dit onderwerp past wel beter in het "Rokende soldeerbout forum", dus bij nog verder zetten even naar daar laten verhuizen. Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen