Ga naar inhoud

levertijd dreambox

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand me vertellen of er leverings problemen zijn met de Dreambox? Ik heb drie weken terug het verzoek gedaan aan mijn satboer om twee Dreamboxen te leveren maar ik hoor iedere keer dat het bij hun leverancier niet op voorraad is.

Geplaatst:

Vreemd , want mijn satboer kan ze steeds leveren.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst:

En anders, als je dichtbij de "streep" woont ff lekker in Duitsland gaan shoppen. daar hebben ze er nog zo veel dat zij ze verkopen. Maar als je dat niet aandurft moet je het niet doen.

*** tssss.... en jij hebt al 585 berichten op dit board geplaatst?

Greetz

John

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Geplaatst:

Gesloten. Het is ook niet de bedoeling dat er via PM gehandeld wordt.

"je hebt een pm" berichten dus verwijderd en de betreffende leden een waarschuwing.

Denk er aan dat wij geen onderscheid kunnen maken tussen een lid dat probeert een medehobbyist te helpen en een lid dat reclame voor zijn eigen shopje maakt. Dat kunnen wij niet zien en beoordelen, dus is een ieder die een ander openlijk aangeeft wel even aan een adres te helpen, bij ons standaard fout bezig.

Als je iemand onschuldig verder wilt helpen zonder daar uit commercieel oogpunt mee te handelen doe je dat maar zonder opmerking op het board.

"Je hebt een pm" berichten zijn zowiezo een bron van ergenis voor moderators en 90% van onze leden en dus niet gewenst. (staat ook in de huisregels)

Tox.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.