ronalds731 Geplaatst: 21 december 2004 Geplaatst: 21 december 2004 hoe krijg ik de orgeneel c+ aan de gang met de dream 500 software van gemini *** onderwerp aangepast. aub in het vervolg zelf een duidelijk onderwerp kiezen
Ome Merde Geplaatst: 21 december 2004 Geplaatst: 21 december 2004 je bedoelt een originele smartcard van Canal+ ? kaart erin (chip naar beneden), emu selecteren (bijv. newcamd) en kijken maar .. merDe deze ruimte is te huur
ronalds731 Geplaatst: 21 december 2004 Auteur Geplaatst: 21 december 2004 waar emu selecteren waar doe je dat ?
Max Power Geplaatst: 21 december 2004 Geplaatst: 21 december 2004 op dezelfde manier als bij andere image's met de blauwe knop en dan ff lezen. sat 4fun Max Power ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- VU+ Ultimo / Dreambox DM7025 / 100cm Triax op een Moteck SG2100 / 88cm Triax met 4 LNB's op rail
Ome Merde Geplaatst: 21 december 2004 Geplaatst: 21 december 2004 en als je image nog niet is voorzien van emu(s), dan zal je die ongetwijfeld kunnen downloaden. ik ken het image (nog) niet, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen installer bij in zit net zoals de Hydra, Pli, Rudream, SF, etc. images.... merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen