Ga naar inhoud


Beeld en geluid vast op nederlandse zenders


Harmpie

Aanbevolen berichten

Keb net een dreambox 7000 gekocht en het beeld en geluid van de nederlandse zenders loopt na verloop van tijd vast. wanneer ik dan van zender verander is het weer goed.Keb al de nieuwste software geupload maar helpt niets.

Dreambox 7000,Triax 110 dish,lnb 0,3dB,rotor SG2100a,software Gemini , USB stick , multiboot

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Keb net een dreambox 7000 gekocht en het beeld en geluid van de nederlandse zenders loopt na verloop van tijd vast. wanneer ik dan van zender verander is het weer goed.Keb al de nieuwste software geupload maar helpt niets.


Welke nieuwste software? Er is een keur aan images beschikbaar. Na het flashen wel een flash erase gedaan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had eerst de orginele software de laatste stand ge-upgrade , maar draai nu gemini 1.03 van 24-12-2004 maar het gebeurt nog steeds als ik geruime tijd naar een nederlandse zender kijk er geen knop aan raak op de afstandsbediening loopt het beeld en geluid vast maar de dreambox zit niet vast.wanneer ik dus nu van zender verander krijg ik gewoon de zender met geluid.

Dreambox 7000,Triax 110 dish,lnb 0,3dB,rotor SG2100a,software Gemini , USB stick , multiboot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Had eerst de orginele software de laatste stand ge-upgrade , maar draai nu gemini 1.03 van 24-12-2004 maar het gebeurt nog steeds als ik geruime tijd naar een nederlandse zender kijk er geen knop aan raak op de afstandsbediening loopt het beeld en geluid vast maar de dreambox zit niet vast.wanneer ik dus nu van zender verander krijg ik gewoon de zender met geluid.


Krijgt je box wel genoeg frisse lucht? Ik denk aan te warm worden.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik gebruil gemini 3.01 en tevens gebruik ik de flashwizard en daarmee ga je na mijn mening ook een erase uitvoeren


Hi Harmpje,

Zoals bekend is toch de echt veilige weg de seriële. Eerst de erase image erin en vervolgens de gewenste image. Met flashwizzard is het zeker niet zo dat al het voorgaande gewist wordt.
Dat is althans mijn ervaring.

Daarna zou het vlekkeloos moeten verlopen.

Suc6 en greetz

John

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...