Ga naar inhoud


Problemen Fw+seca2 emu


Satterdam

Aanbevolen berichten

Zowel de Fw's van euromuis als die van jay met de laatste s2 emu erin vertonen bij mijn ontvanger (6071) bugs. Bij de Jay fw loopt de ontvnanger telkens vast als ik deze afstem op mtv esp, mtv base, mtv hits, VH-1 of VH-1 classic.

Bij de euromuis fw hetzelfde probleem maar daar loopt hij niet meteen vast maar wat later. ook bij de euromuis fw heb ik het probleem dat de ontvanger in standbymodus gewoon vastloopt. De klok in het display zit vast en de ontvanger gaat niet aan totdat de stekker eruit getrokken wordt en weer weer in het contact gestoken wordt. Aangezien het enige nieuwe'aan deze fw's de emu is komen deze bugs door de emu, denk ik.Ik weet niet of iemand anders deze problemen ook ervaart. Ik hoop dat deze bugs in ieder geval snel gefixt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Satterdam Als je de stekker er gewoon in laat en je zet de box met de hand schakelaar een keer aan en uit hoor of voel je dan wel verschil, omdat normaalgesproken de stroom dan van de print gaat in het primare gedeelte van de voeding dus echt uit. Werkt die schakelaar niet goed dan moet de stekker eruit.

Heb je ook een nieuwe eeprom geprogt die bij de kanalenlijst hoort. Want als je hem na het proggen aan zet maakt ie zelf een eeprom aan.

PS Bij mij werkt de nieuwe FW V4.1 van Euro Muis prima

DSX 6071, 6072, pace dvr 501 g6, Jaeger Silent Gold. Superjack ez2000, Oslink,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zowel de Fw's van euromuis als die van jay met de laatste s2 emu erin vertonen bij mijn ontvanger (6071) bugs. Bij de Jay fw loopt de ontvnanger telkens vast als ik deze afstem op mtv esp, mtv base, mtv hits, VH-1 of VH-1 classic.
Bij de euromuis fw hetzelfde probleem maar daar loopt hij niet meteen vast maar wat later. ook bij de euromuis fw heb ik het probleem dat de ontvanger in standbymodus gewoon vastloopt. De klok in het display zit vast en de ontvanger gaat niet aan totdat de stekker eruit getrokken wordt en weer weer in het contact gestoken wordt. Aangezien het enige nieuwe'aan deze fw's de emu is komen deze bugs door de emu, denk ik.Ik weet niet of iemand anders deze problemen ook ervaart. Ik hoop dat deze bugs in ieder geval snel gefixt worden.


Kijk hier maar even.
http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...p;page=0#781265
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...