Ga naar inhoud

nokia 9800 completer dan 9500 ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ff een vraag van een beginner. Ik heb begrepen dat een Nokia 9800 een ci slot heeft itt een 9500. Maakt dat de 9800 daarmee direct completer? Ik had namelijk tevens gezien dat de embedded cam voor viaacces versleuteling is gemaakt. Is het mogelijk die embedded cam, net als de embedded cam bij de 9500 voor meer coderingen geschikt te maken? Als dat het geval is, neem ik zonder meer aan dat de 9800 door het ci slot completer is. Wie kan mij hier meer over vertellen? Groet, Borry

Geplaatst:

De Nokia 9800 zapt zeer traag en kan niet alle orginele kaarten aan. (viacces embedded) Zie de berichten hier en in de Irdet* sectie over welke ontvanger wel en niet..

Voor info over de 9200/9500 zie het bericht hierboven over wanissa/Solosammy project.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

Citaat:
net als de embedded cam bij de 9500

De Nokia 9200/9500 , heeft geen "Embedded" cam , maar een eveneens verwisselbare CA-module .

Deze is echter enkel te upgraden middels eprom wissel .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

Dank je Trust. Weer wat geleerd. Is een ca module hetzelfde als een ci module met dien vestande dat er een aparte kaartlezer is ipv dat het kaartje in de module gaat zoals bij ci? Groet, Borry

Geplaatst:

De CA is dikker en er zit inderdaad geen kaart-sleuf in , die heeft de Nokia ernaast zitten .

Je kunt ze niet uitwisselen ondanks dat het "slot" hetzelfde is .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen