Ga naar inhoud


Hic10306PHplus cam


Plepkeshenkie

Aanbevolen berichten

Nu te downloaden op de bekende poolse site

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

PAS HEEL GOED OP MET DEZE FILE !<P>Ik heb hem net opgehaald, er zit geen readme.txt bij.<P>Ik kan op de duitse boards GEEN bevestiging vinden van werking en Hemp zelf.<P>Wellicht werkt ie, maar als dit een fake is kun je je Humax direct naar de prullenbak brengen.<P>Ik zou even wachten met installeren.<P>C-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de file gedownload van de poose site.<BR>En natuurlijk meteen op de Humax geblazen (met alle risico's natuurlijk)!!!<P>En hij werkt dus super!!! Mijn 3in1 file deed het gelijk, en als ik me niet vergis reageerd hij ook veel sneller dan de v2.4 versie!<P>Trouwens, ze hebben dit keer wel weer 'n leuke achtergrond voor het menu-scherm gekozen.<P>Hebben ze toch last van spionnen gehad daar bij het 'Humfree Project' rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0 <P>Ik wil hem hier wel ergens gaan uploaden, maar dan moet ik even weten waar naar toe.<P>@viewer, ze kunnen er geen readme file in doen, want dan hebben ze dierect 'n paar advocaten aan de broek hangen!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B><p>[ 18-08-2001: Message edited by: Redcat ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Don't worry, staat om ca. 16:45 op mijn Humax pagina op members.tripod.com/humax5400/<P>kan zijn dit dit zoveel datatraffic genereert dat ik later op de dag link moet veranderen en op server moet zetten.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic[Q], hij is onderweg!<P>Als hij op de Downloadmaster staat, scheelt dat @viewer weer wat datatraffic.<P>Misschien dat @Crazy Ivan wel weer zin heeft om er het Nedelandse menu in te zetten!<P>Greetings,<P>Redcat

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Redcat en Toxic:<P>dat klopt, zou heel fijn zijn als ie op DLmaster staat, ik vrees namelijk het ergste voor traffic bij mijn host.<P>@ Chivato:<BR>mocht je inderdaad net zo rappo-klappo zijn als vorige keer, gooi maar in de mailbox (die heb je als het goed is)<P><BR>Hij staat nu te uploaden, nog 1 minuut ofzo.<P>C-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...